Facebook zavádí tichý režim a upravuje přehledy stráveného času v aplikaci

14. 5. 2020Novinky

Jste unavení z neustálých notifikací a chcete omezit čas strávený na sociální síti? Facebook přidává upravenou možnost tichého režimu, díky kterému si můžete od aplikace a pípajících upozornění odpočinout. Další novinkou je změna statistik času stráveného na Facebooku.

Tichý režim

V případě, že se rozhodnete zapnout tichý režim, dojde ke ztlumení všech push oznámení, které dostáváte. Když se pokusíte v tomto nastavení otevřít aplikaci Facebooku, dostanete upozornění, že porušujete váš předem nastavený tichý režim.

Na výběr budete mít ze dvou variant. První umožňuje okamžité zapnutí tichého režimu. V druhém případě si můžete nastavit plán podle vašich potřeb, kde si vyberete, v které dny a časy si přejete tichý režim aktivovat.

Zdroj: Facebook

Přehledy stráveného času

Facebook také upravil sekci statistik, která se zabývá tím, kolik času v aplikaci trávíte. Nové přehledy jsou intuitivnější a navíc ukazují grafy aktivit, které jste na Facebooku prováděli.

Statistiky znázorňují čas strávený v aplikaci v rámci jednoho dne. Můžete si ale zobrazit i přehledy, které porovnávají vaši denní a noční aktivitu nebo četnost, kolikrát jste Facebook na vašem mobilním zařízení otevřeli.

Zdroj: Facebook

Pokud novou podobu tichého režimu a statistik stráveného času v aplikaci nemáte ještě k dispozici, nezoufejte. Facebook ji bude postupně zavádět všem uživatelům.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře