Business Manager nabídne aktualizovaný přehled problémů s reklamami

25. 1. 2021Novinky z Facebooku

Facebook zavádí updatovaný panel s informacemi o kvalitě účtů v Business Manageru. Ten pomůže inzerentům a správcům stránek lépe sledovat reklamy a příspěvky, které Facebook pozastavil z důvodu porušení pravidel.

Aktualizovaný panel poskytne přehled o všech problémech a příčinách, které by mohly ovlivnit výkon vaší inzerce nebo jiného obsahu v rámci Facebook stránek a reklamních účtů.

Samotný seznam problémů v rámci Business Manageru není úplnou novinkou – už delší dobu je k dispozici v omezenější formě. Výčet potíží s reklamou/příspěvky si mohou správci stránek zobrazit také přímo na Facebook stránce v menu Kvalita stránky.

Co se mění v rámci Business Manageru, je ale právě fakt, že i tady získáte kompletní přehled o tom, co se děje a s jakými problémy se vaše účty potýkají.

Typicky jde o:

  • porušení zásad komunity
  • obsah, který jste sdíleli a který byl označen třetí stranou v rámci kontroly faktů
  • porušení autorských práv
  • obsah, který jste sdíleli a který byl označen jako clickbait
  • porušení kvůli sdílení příliš velkého množství obsahu z jiných zdrojů
  • problém s událostmi
  • pracovní nabídky, které jste sdíleli a které byly označeny jako zavádějící, klamavé nebo podvodné
  • obsah, který jste sdíleli a který nelze doporučit

Díky aktualizaci se tak v Business Manageru o něco snáze dozvíte o problémech, které mohou mít dopad na výkon vašich kampaní, navíc v lepším zobrazení a rozložení než dosud.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře