Byznys profily na Instagramu: Jak převést osobní stránku na firemní?

31. 8. 2016Návody Novinky

Instagram konečně přišel s firemními profily i k nám. Nové stránky nemusíte přitom nikde složitě vyhledávat ani se na sociální síti znovu registrovat jako firma. Jednoduše přepnete stávající účet na byznysový. Pokud si nevíte rady, jak na to, poradíme vám v našem návodu.

V čem jsou firemní profily na Instagramu užitečné, jsme vám psali nedávno. Jejich výhodou je například možnost přidat kontaktní údaje, na kterých vás zákazníci zastihnou, možnost promovat příspěvek přímo z mobilní aplikace nebo možnost nahlížet do statistických přehledů, které vám napoví, jak si který příspěvek vede a kdo jsou vaši fanoušci.

Firemní profil můžete mít, ale nemusíte. Záleží na vás, zda se vám dané funkcionality hodí. Jestliže usoudíte, že je pro vás byznys profil přínosný, pusťte se do práce. Je to otázka pár minut.

Při otevření instagramové mobilní aplikace nic složitě hledat nemusíte. Informace o novince a výzva ke změně účtu se vám představí hned při startu. Pokud máte zájem o firemní profil, klikněte na možnost „Další informace“.

IMG_0053

Následující obrazovka vám řekne, které výhody můžete od firemního profilu očekávat. Buď se můžete připojit rovnou pomocí facebookového účtu, protože je nutné instagramový profil propojit s vaší Page, anebo kliknete na možnost „Zobrazit funkce“.

IMG_0054

Pokud kliknete na druhou možnost, Instagram vás ve třech krocích seznámí se vším, co vám byznys profil přinese. Například vložení kontaktu

IMG_0055

… nebo náhled do analytických přehledů.

IMG_0056

Až dokončíte průzkumnou cestu, klikněte na možnost „Přihlásit se přes Facebook“. Díky tomu si Instagram ověří, zda skutečně máte právoplatnou Page.

IMG_0057

Pokud autorizace proběhne v pořádku, můžete se pustit do propojování stránek. Jestliže jste vlastníkem nebo správcem více stránek, vyberte jednu, s níž chcete daný instagramový účet propojit. Logicky tu platí, že s jedním Instagram profilem lze propojit jedna Facebook Page.

IMG_0058

Aby vám Instagram ušetřil práci, veškeré údaje o vaší firmě si z Facebook stránky zkopíruje. Vy ale máte možnost údaje následně upravit nebo vymazat.

IMG_0059

A pokud jste se vším spokojení, povrďte nastavení a firemní profil na Instagramu je na světě!

IMG_0060

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře