Denní počet uživatelů platforem Facebooku se zvýšil na 2,7 miliardy

20. 9. 2019Novinky z Facebooku

Facebook vydal statistiky za druhé čtvrtletí roku 2019, kde vykazuje příjmy 16 miliard dolarů a zvýšení aktivních uživatelů v rámci svých platforem na 2,7 miliardy. Čistý příjem je v tomto období nižší z důvodu velkých účetních a právních nákladů.

Počet měsíčně aktivních uživatelů Facebooku narostl na 2,4 miliardy a zaznamenal velký nárůst v asijsko-pacifickém regionu a hlavně v Indii. I počet denně aktivních uživatelů Facebooku vykazuje nárůst na 1,59 miliardy uživatelů. 

Facebook se vyjádřil i k celkovému počtu uživatelů v rámci všech svých platforem. Na Facebooku, Instagramu, Messengeru a WhatsAppu každý den využívá alespoň jednu z platforem 2,1 miliardy uživatelů a každý měsíc 2,7 miliardy uživatelů.

Příjmy Facebooku za Q2 2019 vzrostly na 16,9 miliardy USD. Facebook stále generuje většinu svých příjmů ze Severní Ameriky a Evropy.

We just shared our latest community update and quarterly results. There are now more than 2.7 billion people using…

Zveřejnil(a) Mark Zuckerberg dne Středa 24. července 2019

A jak vypadají konkrétní statistiky Facebooku za Q2 2019?

  • Počet aktivních uživatelů na Facebooku za den dosáhl 1,59 miliardy uživatelů a jedná se o meziroční nárůst o 8 %.
  • Měsíční počet uživatelů byl v červnu 2019 bezmála 2,41 miliardy a jedná se tedy o 8% meziroční nárůst.
  • Příjmy z reklamy za druhý kvartál 2019 dosáhly 16,62 miliard dolarů, což je o téměř 28 % více oproti stejnému období v roce 2018.
  • Příjmy z mobilní reklamy představovaly přibližně 94 % z celkových příjmů z reklamy. Jedná se o zhruba 91% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2018.
  • Facebooku se zvýšil v druhém kvartálu i počet zaměstnanců na 39 651 osob, což představuje meziroční nárůst o 31 %.
  • Čistý příjem se snížil o 49 % a dosáhl 2,62 miliardy dolarů.

Pro více informací se podívejte na kompletní report statistik.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře