Facebook testuje možnost delšího trvání příběhů

7. 5. 2020Novinky

Stories, které by nezmizely za 24 hodin? Ano, je to možné. Facebook totiž začal experimentovat s variantou, ve které by byly příběhy aktivní po celé 3 dny.

Stories na platformách Facebooku jsou populární, a proto vývojáři nespí na vavřínech a snaží se přinést uživatelům nové možnosti. Další z nich jsou příběhy s delším trváním, které Facebook v současné době testuje.

V praxi by Stories měly fungovat jednoduše. V Nastavení příběhů by si uživatel zvolil, jak dlouho se bude jeho příběh zobrazovat. Na výběr by měl ze dvou možností – 24 hodin a 3 dny.

Zdroj: Twitter Jane Wong

Když se na možnost delšího trvání Stories podíváme z marketingového hlediska, na jednu stranu by třídenní příběhy mohly být pro firmy riskantní ve smyslu, že bude reklamní sdělení přístupné delší dobu a může je obtěžovat. Na druhé straně by delší Stories umožnily lépe propagovat časově omezené a speciální akce.

Pokud Facebook novinku zavede, bude se jednat o velkou změnu původního konceptu. 24hodinové Stories jsou dynamické a velmi oblíbené mezi mladšími uživateli. Třídenní příběhy by mohly zase lépe fungovat u staršího publika v prostředí Facebook Stories. 

Jak moc by tato inovace ovlivnila popularitu příběhů, je ale velkou neznámou a nezbývá než čekat, jak testování Facebooku dopadne.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře