Facebook testuje novou automatizaci reklam

6. 9. 2021Novinky

Facebook se pustil do testování nového procesu automatizace reklam. Novinka nese název Ad Strategies a pomůže inzerentům maximalizovat výkon facebookových kampaní.

Lepší výkon reklam zajistí Facebook pomocí automatizace různých prvků, díky čemuž bude schopný optimalizovat výdaje za reklamy na základě vašich cílů. Díky tomu stačí vytvořit jednu reklamní strategii, se kterou pak oslovíte nové, angažované a vracející se zákazníky.

Facebook zatím novinku testuje s malým počtem inzerentů. Ti však již zaznamenali lepší průměrný výkon s menším nastavením v porovnání s jinými reklamními nástroji.

Zdroj: Roneet Michael

Zde můžete vidět, jak nový nástroj vypadá v praxi. Najdete ho v Ads Manageru, kde se snaží co nejvíce zjednodušit proces vytváření reklam.

Zdroj: Matt Navarra

Nástroj vás navede otázkami, co prodáváte, jak často od vás lidé s největší pravděpodobností nakoupí a jaké jsou cíle vaší kampaně.

Zdroj: Matt Navarra

Poté vyberete oblast, na kterou se chcete zaměřit. Facebook pak automaticky zacílí na lidi na základě strojového učení a pravděpodobnosti, se kterou každý uživatel zareaguje. Nakonec následují kreativní prvky.

Zdroj: Matt Navarra

Facebook nakonec vše implementuje do kampaní a spustí je na základě vybraných parametrů. Odezvu bude měřit v průběhu času a podle toho optimalizuje výdaje za reklamy, což vám zjednoduší nastavení i správu dosahu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře