Facebook zkouší A/B testování příspěvků na stránkách

20. 6. 2018Novinky

Facebook právě experimentuje s novou funkcionalitou, která správcům stránek umožní A/B testovat příspěvky. Díky tomu zjistíte, jaký obsah přináší jaké výsledky.

Možná, že už dneska zkoušíte, jaký typ příspěvku, jaký obsah nebo formát vám na stránce funguje nejlépe a vzbuzuje mezi fanoušky největší ohlas. Jde to, ale takové testování vyžaduje mnoho času, než přijdete na to, který obsah je populární a který už raději nezveřejňovat.

A/B testování je výrazně efektivnější. Stejně jako u reklam vám pomůže rozhodnout se, který obsah je pro vaši stránku nejpřínosnější a sedí různým skupinám fanouškům nejlépe.

Novinka zatím není veřejná, je teprve ukrytá ve Facebook kódu, ale už teď napovídá, že bude možné zveřejnit různý obsah různému publiku a provést mezi nimi analýzu.

Ukazuje se, že možnosti jsou zatím poněkud omezené, ale je již k dispozici nastavení pro kontrolu a testování skupin, kterým zobrazíte různé typy obsahu. A dokud budou vaše příspěvky zveřejněné, můžete jednoduše zjistit, který z nich repostovat nebo boostovat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře