![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/2019-09-24_1257.png)
Facebook v nedávné době zavedl možnost plánovat příspěvky na Instagramu pomocí Creator Studia. A nyní připravil průvodce, který vás s Creator Studiem seznámí. Dozvíte se například, jak pracovat se základními funkcemi, přehledy a důležitými prvky, abyste nástroj mohli využívat naplno.
Creator Studio vzniklo proto, aby firmám pomohlo budovat značku, rozšiřovat komunitu, zlepšovat plánování a správu příspěvků a poskytovalo inzerentům kvalitní přehledy.
Nový průvodce, kterého najdete na Creator Studio Playbook, představuje dostupné funkcionality, obsahuje ukázky některých statistik a pečlivě vysvětluje, co jednotlivé prvky přehledů znamenají. Součástí je i sekce tipů, jak Creator Studio správně využívat pro vaše aktivity.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/71254768_1391249454349649_1219313736133640192_n-1024x614.png)
Průvodce dále podrobně představuje i mnohé statistiky Instagramu.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/71114233_411836882719038_615606673377067008_n-1024x447.png)
Součástí průvodce je i návod, jako postupovat při tvorbě příspěvků na Instagramu a IGTV.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/71350746_1201503530032745_5339451914448797696_n-1024x614.png)
Poslední částí průvodce jsou tipy a triky, jak s Creator Studiem efektivně pracovat. Součástí sekce je spousta článků a mini online kurzů, které se zabývají tématy pro tvůrce, například jak monetizovat obsah na Facebooku, jaké výhody přináší Brand Collabs Manager a další.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/2019-09-24_1346-1024x340.png)