![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/woman-1853939_1920.jpeg)
Instagram zavádí několik aktualizací, které se týkají nástrojů značkového obsahu. Umožní například označovat více značek v jednom příspěvku nebo zveřejňovat příspěvky ještě před schválením. Nové prvky tak souvisí se zvyšováním transparentnosti a zjednodušením správy požadavků i procesu schvalování.
Dvě značky v jednom postu
Instagram umožní tvůrcům označovat až dvě značky v jediném příspěvku značkového obsahu. Díky tomu se firmám i autorům rozšiřuje prostor k propagaci a objevuje další potenciál vzájemné spolupráce v rámci instagramových kampaní. Každá značka přitom bude moci vidět tu druhou dřív, než obsah půjde do světa.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2021-06-07-v-11.17.13-1024x575.png)
Publikace před schválením
Instagram také umožní tvůrcům zveřejňovat obsah dřív, než ho jejich partner schválí, a to bez názvu značky v příspěvku. Ta se objeví teprve až po odsouhlasení. Autoři tak budou moci svobodněji publikovat obsah, aniž by museli dlouho čekat na odpověď partnerů. Právě časové prodlevy bývají kritické z pohledu správného načasování publikace, potenciálu engagementu i aktuálních trendů. Značky si pak mohou vzít ke schválení, kolik času potřebují.
Rychlejší řešení požadavků
Tvůrci budou také moci požádat o schválení příspěvků v Nastavení, což bylo doposud možné pouze v rámci procesu vytváření obsahu. Značky pak budou moci schválit či zamítnout požadavek při prohlížení obsahu nebo v nastavení.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2021-06-07-v-11.19.24-1-1024x621.png)
Nové přehledy
A nakonec firmy získají větší přístup k přehledům značkového obsahu. Od 7. června budou k dispozici data týkající se videí Reels a Instagram Live. Tyto přehledy přidal Instagram do aplikace už nedávno a nyní stejné údaje poskytne i pro značkový obsah.
Proč se o značkový obsah vůbec zajímat?
Značkový obsah přináší na Instagramu zajímavé možnosti pro firmy i influencery (či jiné významné osobnosti). Dokáže totiž velice pomoci dosahu vašeho obsahu stejně jako zapojení vašich fanoušků. Nehledě na potenciál oslovení nových zákazníků. Zjistěte například, co vám může přinést spolupráce s tzv. nanoinfluencery.
Instagram bude novinky zavádět postupně v následujících týdnech. Více si přečtete v článku Instagramu nebo v nápovědě.