Instagram spouští přímé nakupování v aplikaci

21. 3. 2019Novinky

E-shopy se mohou radovat. Instagram právě zavádí novinku, která uživatelům umožní nakupovat produkty přímo v aplikaci, aniž by ji museli opouštět.

Jakmile u příspěvku, který zobrazuje produkty k zakoupení, kliknete na tlačítko „Checkout on Instagram“, aplikace vám nabídne několik variant daného produktu, jako je velikost nebo barva.

Přímo v instagramové mobilní aplikaci pak můžete směle dokončit nákup včetně platby (kartou nebo přes PayPal), aniž byste museli navštívit daný e-shop. Jediné, co je potřeba zadat, je vaše jméno, e-mail, platební informace a doručovací adresa.

Tyto informace zůstanou na Instagramu po první dokončené objednávce uložené, aby vám aplikace usnadnila příští nákupy. Přímo v aplikaci rovněž obdržíte upozornění o tom, že obchod zásilku předal přepravci k doručení.

Novinka Checkout, jak Instagram nástroj nazývá, je zatím v beta verzi testování pro omezený počet business profilů a nakupujících v USA. Mezi nejzvučnější jména firem, které mají funkcionalitu už dnes k dispozici, patří Adidas, Dior, H&M, Michael Kors, Nike, Prada nebo Zara. Další značky budou do testování zařazené co nevidět.

Pro podrobnosti se podívejte do nápovědy Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře