Instagram Stories Carousel – nové možnosti rotujících reklam

15. 2. 2018Novinky z Facebooku

Tento měsíc Instagram představil novou možnost rotujících reklam v Instagram Stories. V nich jste doposud mohli využívat jen jeden formát obsahu. Nyní ale půjde v jedné sekvenci Stories publikovat až tři po sobě jdoucí části. Díky tomu můžete do jednoho příběhu zařadit sekvenční vyprávění a míchat fotografie i videa.

Amy Cole, Director of Business Development, Instagram EMEA, uvedla novou funkci těmito slovy:

Stories představují úchvatný formát, který inspiroval k novému způsobu komunikace a sdílení na Instagramu. Proto jsme chtěli vytvořit takové reklamní formáty Stories, které budou odrážet trendy a chování, jež v komunitě vidíme. Schopnost publikovat až tři po sobě jdoucí obsahy v reklamě Stories nabízí inzerentům ještě více příležitostí k tvůrčím příběhům pomocí vertikálního formátu.

Díky Stories Carousel můžete rozvíjet svou kreativitu a tvořit:

  • postupné vyprávění pomocí mini-kapitol
  • multimediální příběhy
  • tematické seskupení

Tuto funkci si zatím mohou užít vybraní celosvětoví inzerenti jako Gap, Coca-Cola, Renault, Paramount, Netflix, Nordstrom nebo italská značka Bottega Veneta, jenž použila nový formát reklamy jako součást své kampaně Spring 2018.

Ostatní si budou muset ještě chvíli počkat, než bude funkce rotující reklamy v Instagram Stories k dispozici i širší veřejnosti.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře