Instagram testuje vizuální vyhledávání produktů

1. 7. 2021Novinky z Facebooku

Instagram pracuje na nové technologii vizuálního vyhledávání produktů na platformě. Chce tím rozšířit nákupní možnosti, které jsou tu již dostupné.

Instagram nastínil dva scénáře, jak bude technologie fungovat a jak ji můžete využít:

  • Když najdete produkt, který vás zaujme, budete na něj moci kliknout a díky tomu najít podobné zboží, které aktuálně prodávají ostatní obchody na Instagramu.
  • Anebo vám pomůže najít produkty pomocí vašeho fotoaparátu či obrázků z vaší fotogalerie.

Instagram vidí v novince velký potenciál, který lidem pomůže objevovat nové věci, které si mohou pořídit, a rozšíří možnosti prodejcům, kteří tak mohou oslovit nové zákazníky.

Novinka se zatím testuje. Termín spuštění zatím Instagram neupřesnil.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře