Instagram umožní všem uživatelům označovat produkty ve feedu

23. 3. 2022Novinky

Instagram dál rozšiřuje nabídku ecommerce nástrojů. Nyní umožní, aby všichni uživatelé mohli označovat produkty ve svých příspěvcích ve feedu.

Původně byl nástroj k dispozici pouze schváleným tvůrcům. Nyní však Instagram dává možnost uvádět v příspěvcích přímé odkazy na produkty a značky všem uživatelům na platformě.

Lidé přicházejí na Instagram, aby sdíleli a objevovali nové trendy a inspiraci. Označování výrobků tak může výrazně podpořit jejich oblíbené podniky, a to zcela zdarma. Stále více lidí si totiž zvykne označovat produkty, které se jim líbí.

Novinka jde také ruku v ruce se zaměřením Instagramu na ecommerce a rozvíjející se chování spotřebitelů v aplikaci.

Pokud někdo označí váš produkt, dostanete oznámení. Zároveň si budete moci veškerý označený obsah zobrazit na svém profilu.

Zdroj: Social Media Today

To se hodí i v případě, že by někdo označil váš produkt v souvislosti s negativním nebo nevhodným obsahem. Vy si budete moci určit a kontrolovat, kdo může vaše produkty označovat. Zároveň budete moci tagy z příspěvků odstraňovat.

Zdroj: Social Media Today

Instagram novinku zavádí v USA, brzy však přibudou další země.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře