Jak vložit reklamní carousel formát na váš timeline?

Jan Pátek

2. 10. 2015Návody

Facebook před pár dny umožnil majitelům a editorům stránek přidat ke zveřejňovanému odkazu více náhledových obrázků, a vytvořit tak carousel formát. Má to ale jeden háček: Všechny obrázky stále vedou na jeden odkaz.

Napadly mě dvě možnosti, jak přidat na váš timeline klasický carousel formát, kde bude mít každý obrázek svůj odkaz.

První možnost – přes API, což pro vás nebude zrovna ten nejjednodušší způsob :-).

Druhou zvládne každý – běžte do Power Editoru, kde si vytvoříte novou kampaň, která bude neaktivní a do adsetu vložíte novou carousel reklamu v takové podobě, v jaké ji chcete publikovat na své stránce. S textem reklamy se netrapte, důležité jsou náhledy a odkazy s popisky. Nahrajte reklamu do Facebooku a následně si v Ads Manageru vygenerujte odkaz, abyste se podívali, jak bude reklama vypadat.

carousel

Můj vygenerovaný odkaz na reklamu je:
https://facebook.com/1438371349798921/posts/1484248108544578

A nyní zbývá poslední fáze – vložte tento odkaz do svého postu a Facebook načte carousel reklamu jako náhled. Nyní už jen zbývá napsat text a můžete vesele publikovat.

BTW: Funguje to nejen na stránce, ale i na osobním profilu! :-)

Jan Pátek
Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
V agentuře Business Factory (Facebook Marketing Partner) vedu marketingový team. Mezi naše klienty patří například Česká Spořitelna, Mall.cz, Zoot, Peugeot, Tesco, FTV Prima a spousta dalších. Mimo jiné vyvíjíme reklamní platformu ROI Hunter zaměřenou na výkonnostní marketing na Facebooku. Sídlíme v Brně, ale pobočky máme v Praze, Sao Paulu, Berlíně, Dubai a Varšavě.

Komentáře