![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/christmas-3876024_1280.jpeg)
Meta sdílela tipy, jak vytvořit co nejefektivnější rotující reklamy na Instagramu. Pokud o těchto reklamách uvažujete nebo se v nich chcete zlepšit, je nový průvodce určen právě vám.
Formát rotujících (carousel) reklam je mezi uživateli i inzerenty vítaný, protože se opírá o oblíbený narativní tok Stories, jenž se posouvá do stran. Současně umí propagovat řadu produktů v jednom celku – můžete do nich přidat až 10 obrázků a videí.
Tím, že publiku nabídnete více možností, ho můžete ve feedu zaujmout a zároveň mu ukázat více z nabídky vaší značky.
Meta proto sestavila přehled základních tipů, které by vám mohly pomoci maximalizovat propagaci vaší značky a produktů právě pomocí rotujících reklam.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2023-09-29-v-8.47.22.png)
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2023-09-29-v-8.47.29.png)
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2023-09-29-v-8.47.36.png)
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2023-09-29-v-8.47.42.png)
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2023-09-29-v-8.47.47.png)
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2023-09-29-v-8.47.53.png)
Více se o rotujících reklamách dozvíte zde nebo v nápovědě Mety.