Meta radí, jak na úspěšné rotující reklamy

29. 9. 2023NávodyNovinky

Meta sdílela tipy, jak vytvořit co nejefektivnější rotující reklamy na Instagramu. Pokud o těchto reklamách uvažujete nebo se v nich chcete zlepšit, je nový průvodce určen právě vám.

Formát rotujících (carousel) reklam je mezi uživateli i inzerenty vítaný, protože se opírá o oblíbený narativní tok Stories, jenž se posouvá do stran. Současně umí propagovat řadu produktů v jednom celku – můžete do nich přidat až 10 obrázků a videí.

Tím, že publiku nabídnete více možností, ho můžete ve feedu zaujmout a zároveň mu ukázat více z nabídky vaší značky.

Meta proto sestavila přehled základních tipů, které by vám mohly pomoci maximalizovat propagaci vaší značky a produktů právě pomocí rotujících reklam.

Zdroj: Meta

Více se o rotujících reklamách dozvíte zde nebo v nápovědě Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře