Meta rozšiřuje možnosti automatizované optimalizace reklam

11. 8. 2022Novinky

Meta vylepšuje nástroje pro automatickou reklamu, pomocí kterých chce zmírnit dopady, jež s sebou přináší omezení sledování dat. Nyní svůj nástroj Meta Advantage zpřístupní většímu počtu inzerentů.

Meta Advantage, který Meta spustila letos v březnu, sdružuje různé nástroje pro automatizaci reklam a nástroje založené na umělé inteligenci. Jejich cílem je usnadnit inzerentům orientaci v tom, co které prvky dělají, a zároveň je upozornit na různé automatizační nástroje, které nabízí.

A nyní Meta tyto možnosti rozšiřuje.

Advantage+ App

Do nástroje Advantage+ App přidala Meta několik nových funkcí, které inzerentům pomohou zvýšit výkonnost kampaní zaměřených na instalaci aplikací. Mezi tyto aktualizace patří větší flexibilita kreativy s párováním prostředků a vylepšenou stabilitou, funkce 7denní atribuce kliknutí pro zlepšení výkonu kampaní s delšími konverzními okny, funkce split testování pro identifikaci efektivních strategií a podrobnější přehledy s reportováním na úrovni regionů a reklam.

Advantage+ Shopping

K dispozici bude také nástroj Advantage+ Shopping, který nabídne pomoc při tvorbě reklam a bude schopen automatizovat až 150 kreativních kombinací najednou. Nástroj využívá umělou inteligenci k automatizaci procesu vytváření kampaní a je založený na nových modelech strojového učení.

Zdroj: Meta

Z testování vyplývá, že nákupní kampaně Advantage+ dosáhly o 12 % nižších nákladů na konverzi nákupu v porovnání s reklamami inzerentů, kteří používali obvyklé postupy.

Tento proces tak bude schopný uživatele na základě jejich předchozího chování nasměrovat tam, kde je větší pravděpodobnost konverze.

Meta chce také umožnit firmám, které používají Shops na Facebooku nebo Instagramu, aby jej používaly jako cíl pro nákupní kampaně.

Nástroj je zatím ve fázi testování.

Zdroj: Meta

Advantage+ Creative a Advantage Audience

Meta chce také umožnit malým a středním podnikům lepší přístup ke stejným nástrojům. Menší značky proto nyní získají přístup k Advantage+ Creative a k Advantage Audience, aby mohly vytvářet reklamy prostřednictvím své Facebook stránky.

Nástroj Advantage+ Creative automaticky upravuje kreativu reklamy pro každou osobu, která si vaši reklamu zobrazí. Díky tomu jim zobrazí verzi, na kterou budou s největší pravděpodobností reagovat, což přinese lepší výkon reklamy.

Nástroj Advantage Audience zase vytváří personalizované publikum na základě údajů o vaší stránce a automaticky se v průběhu času přizpůsobuje, aby vám pomohl oslovit relevantnější uživatele.

Obě možnosti jsou již k dispozici. Najdete je při vytváření reklam ze stránky na Facebooku.

Optimalizace v Ads Manageru

Meta také aktualizovala možnosti optimalizace kreativy prostřednictvím Správce reklam. Díky tomu budete moci lépe vytvářet více verzí reklamy, optimalizované pro to, na co uživatelé pravděpodobněji reagují.

Meta zároveň testuje nový proces, který automaticky přidá hudbu z katalogu zvuků k reklamám s obrázky či fotkami, aby se lépe přizpůsobily umístění v reklamách Reels.

Podrobnosti o všech novinkách se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře