Meta testuje nové reklamy pro retail a e-commerce

30. 3. 2023Novinky

Meta v rámci veletrhu ShopTalk 2023 oznámila dva nové reklamní nástroje, které právě testuje. Jedná se o reklamy, v rámci nichž mohou firmy pro cílení využívat poznatky ze CRM, a reklamy, které cílí na zákazníky v blízkosti prodejny.

Maloobchodníci a e-shopy všech velikostí čelí kvůli náročné ekonomické situaci novým tlakům na personalizaci nákupních zážitků na internetu i v kamenných obchodech.

Podle globálního výzkumu Mety touží až 52 % nakupujících najít značky nebo produkty, o kterých ještě neslyšeli, ale které odpovídají jejich nákupním preferencím. Meta s tím firmám pomáhá prostřednictvím personalizovaných reklam. A nyní svou nabídku rozšiřuje o nové nástroje, které pracují na bázi umělé inteligence a automatizace.

Takzvané Managed Partner Ads umožní maloobchodníkům a jejich CPG partnerům zvyšovat poptávku po produktech prostřednictvím personalizovaných reklam. Inzerenti mohou v rámci těchto reklam spolupracovat s retailovými mediálními sítěmi a integrovat vlastní CRM data do reklamního systému Mety, díky čemu mohou zlepšit cílení reklam.

Druhou novinkou jsou pak reklamy Local Inventory Ads, které podnikům umožní dynamicky cílit na uživatele v blízkosti jejich prodejen s relevantní dostupností a cenami produktů.

Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře