Meta v rámci veletrhu ShopTalk 2023 oznámila dva nové reklamní nástroje, které právě testuje. Jedná se o reklamy, v rámci nichž mohou firmy pro cílení využívat poznatky ze CRM, a reklamy, které cílí na zákazníky v blízkosti prodejny.
Maloobchodníci a e-shopy všech velikostí čelí kvůli náročné ekonomické situaci novým tlakům na personalizaci nákupních zážitků na internetu i v kamenných obchodech.
Podle globálního výzkumu Mety touží až 52 % nakupujících najít značky nebo produkty, o kterých ještě neslyšeli, ale které odpovídají jejich nákupním preferencím. Meta s tím firmám pomáhá prostřednictvím personalizovaných reklam. A nyní svou nabídku rozšiřuje o nové nástroje, které pracují na bázi umělé inteligence a automatizace.
Takzvané Managed Partner Ads umožní maloobchodníkům a jejich CPG partnerům zvyšovat poptávku po produktech prostřednictvím personalizovaných reklam. Inzerenti mohou v rámci těchto reklam spolupracovat s retailovými mediálními sítěmi a integrovat vlastní CRM data do reklamního systému Mety, díky čemu mohou zlepšit cílení reklam.
Druhou novinkou jsou pak reklamy Local Inventory Ads, které podnikům umožní dynamicky cílit na uživatele v blízkosti jejich prodejen s relevantní dostupností a cenami produktů.
Podrobnosti o novinkách se dozvíte na blogu Mety.