Meta zavádí novou zákaznickou podporu pro uživatele

6. 9. 2022Novinky

Dobrá zpráva pro uživatele Facebooku a Instagramu. Meta oznámila, že buduje novou divizi zákaznických služeb, která bude poskytovat přímé poradenství a pomoc uživatelům. Vaše dotazy a potíže by se tak měly začít řešit rychleji.

Zákaznická podpora je velmi žádanou funkcí. Řada uživatelů totiž dlouhodobě vyjadřuje frustraci z toho, že se jim nedaří kontaktovat nikoho z Mety, kdo by jim poradil v případě klíčových problémů, jako je pozastavení účtu, odstranění obsahu, potíže s reklamou a další.

Meta sice nabízí podporu prostřednictvím nápovědy a kontaktních míst pro inzerenty, ovšem spojit se s pracovníky Mety je pro mnohé takřka nemožné.

I proto v posledním roce vzniklo několik řešení této situace – například live chat pro anglicky mluvící tvůrce nebo projekt Meta Pro Team, který poskytuje bezplatnou živou podporu pro marketéry na Facebooku a Instagramu.

Nová uživatelská podpora získala vyšší prioritu i díky zpětné vazbě od Oversight Boardu, což je nezávislý orgán Mety (z roku 2020), který přezkoumává rozhodnutí týkající se sporného nebo problematického obsahu. Rada obdržela od uživatelů více než milion podnětů, z nichž mnohé se týkaly právě podpory účtů.

Novinka je momentálně v počáteční fázi a Meta stále pracuje na detailech. O spuštění vás budeme informovat.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře