Meta hledá způsoby, jak přimět více uživatelů, aby využívali její program Meta Verified. Nově proto zasílá vybraným uživatelům dotazník, ve kterém se ptá na funkce, za které by byli ochotní v jejích aplikacích platit.
Meta představila svůj program pro ověřené uživatele Meta Verified loni v únoru. V červnu ho zpřístupnila globálně a v září oznámila, že bude k dispozici i pro firmy. Protože ho však stále nevyužívá tolik předplatitelů, kolik by chtěla, hledá Meta další způsoby, jak je do programu přivést.
Nově proto rozesílá dotazník, ve kterém zjišťuje, které další funkcionality by případné předplatitele zajímaly a za které by byli ochotni na Facebooku a Instagramu platit.
Jako potenciální doplňky programu Meta uvádí následující:
- ochrana původního obsahu (prostřednictvím lidské kontroly)
- rychlejší kontrola reklam
- lepší přístup k zákaznické podpoře
- odkazy v Reels (až 8 za měsíc)
- sledování případů pomocí zákaznické podpory
- alternativní zobrazení pro brandové zprávy
- alternativní odznak pro ověřené značky
Meta Verified přitom už dnes nabízí řadu výhod, které předplatitelé mohou získat – mezi nimi například ověřovací štítek, ochranu proti tomu, aby se za vás vydával někdo jiný, nebo snazší pomoc při řešení problémů s Facebook účty. A stále přibývají další benefity, které by mohly být pro zaregistrované uživatele lákavé, například speciální feed pro ověřené účty nebo filtr komentářů od ověřených účtů.