Počet uživatelů Facebooku se v Q2 2018 rozrostl na 1,47 miliardy

14. 8. 2018Novinky z Facebooku

Facebook vydal zprávu o tom, jak si vedl během druhého čtvrtletí letošního roku. Jeho růst se sice oproti prvnímu kvartálu lehce zpomalil, ale stále vykazuje vyšší hodnoty, a to jak v počtu aktivních uživatelů, tak v příjmech z reklamy i v čistém příjmu.

K pomalejšímu růstu Facebooku přispěla problematika zabezpečení soukromí, šíření falešných zpráv a GDPR. Podle sociální sítě je její podnikání ale stále v růstu. Facebook chce nadále investovat do rozvoje, aby byli uživatelé v bezpečí a mohli jednodušeji komunikovat s ostatními.

We just shared our community update and quarterly results. Our community now has more than 2.5 billion people using at…

Zveřejnil(a) Mark Zuckerberg dne Středa 25. červenec 2018

A jak vypadají konkrétní statistiky za Q2 2018?

  • Počet aktivních uživatelů za den DAUs se zvýšil o 22 miliónů oproti prvnímu čtvrtletí a dosáhl 1,47 miliardy uživatelů.
  • Měsíční počet uživatelů MAUs dosáhl 2,23 miliardy, vzrostl o 38 miliónů a jedná se o 11 % nárůst v mezidobí.
  • Příjmy z reklamy za druhý kvartál 2018 dosáhly 13 miliard dolarů, což je o 42 % více oproti stejnému období v roce 2017.
  • Příjmy z mobilní reklamy představovaly přibližně 91 % z celkových příjmů z reklamy. Jedná se o nárůst zhruba 87 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.

  • Facebooku se zvýšil v druhém kvartálu i počet zaměstnanců na 30 275 osob, což představuje meziroční nárůst o 47 %.
  • Kapitálové výdaje za Q2 2018 činily 3,46 miliardy USD.
  • Čistý příjem se zvýšil o 31 % a dosáhl 5,106 miliardy dolarů.

Pokud vás zajímá více informací, podívejte se na kompletní report statistik.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře