Škoda Auto: 3 tipy na kreativní Insta Stories

17. 7. 2017Case studies

Insta Stories (tzv. Příběhy) nejspíš netřeba příliš představovat. Funkcionalita, integrovaná přímo do aplikace Instagramu, nabízí uživatelům skvělou možnost ukázat ty životní okamžiky, které se jim “nevešly” do feedu, a to po dobu 24 hodin. Ukážeme vám, jak si s nimi dokáže poradit ŠKODA AUTO ve spolupráci s agenturou Zaraguza.

Využití Příběhů na profilu ŠKODA AUTO je nejen imidžovou záležitostí, která pomáhá budovat vztah značky s fanoušky (například skrze fotografie ze zákulisí, které by jinak neměli šanci vidět), ale díky možnosti připojit k Příběhu funkční odkaz také propojujeme instagramový profil značky s jejím YouTube kanálem.

V záplavě Insta Stories, které denně využívá přes 150 milionů uživatelů po celém světě, je však nejdůležitější zaujmout. Proto mrkněte na 3 tipy na kreativní Insta Stories, které fanouškům ukážou, že nejste suchaři.

Zatočte s produktem

V rámci představení nového vozu OCTAVIA jsme vytvořili “interaktivní” Story, která uživatelům umožnila prohlédnout si auto ze všech úhlů podobně jako v konfigurátoru. Pokud vás těší sledovat statistiky Kliknutí vpřed a vzad, budete v tomto případě velmi spokojeni.

Vyprávějte příběh se šťastným koncem

Jednoduchá exekuce s postupným odhalováním vozu pomocí samolepek a textu nutí uživatele neopustit příběh a sledovat, co se skrývá na jeho konci. V tomto případě je tedy zajímavé sledovat takzvané Opuštění. Počet “odpadlíků” se u tohoto typu příspěvků výrazně snižuje.

Nechte lidi rozhodovat

I naprosto triviální anketa může vzbudit překvapivě mnoho reakcí. Tak tomu bylo v případě tohoto příběhu.

Obdrželi jsme přes 40 odpovědí uživatelů do soukromých zpráv. Druhá fotografie dosáhla rekordních 2 042 kliknutí zpět, to znamená vrácení se na předchozí obrázek (efekt porovnávání). Navíc každá z nich získala cca 19 tisíc zobrazení, což výrazně převyšuje průměr, který se na profilu Škodovky pohybuje kolem 12 tisíc.

Sdílejte článek!
Jsem social media copywriter v agentuře Zaraguza. To znamená, že denně sjíždím sociální sítě a vytvářím obsah nejen pro ně, ale teď už i o nich. Jednoduše práce snů!

Komentáře