15 druhů obsahu, které osvěží váš feed

8. 9. 2021Návody

Hledáte nové, kreativní nápady na obsah, který byste mohli zveřejňovat na sociálních sítích? Nejste sami. Společnost Red Website Design proto přináší tipy, jak osvěžit váš News Feed, a podpořit tím zapojení uživatelů.

Na úvod je potřeba připomenout, že na Facebook a Instagram chodí lidé proto, aby se tu pobavili a zároveň získali informace. Proto přizpůsobte obsah právě jejich očekávání.

Co tedy na sociálních sítích dobře funguje a na co uživatelé rádi reagují?

  • články z blogu – sdílejte blogové příspěvky, protože vám pomohou rozšířit zájem o vaši oblast podnikání (tip: recyklujte i starší články a znovu je sdílejte z jiného úhlu pohledu)
  • e-booky – obsah jako e-booky, průvodci nebo white papery se osvědčily co do generování leadů
  • případové studie a reference – ukažte, jak moc vás zákazníci mají rádi (tip: dobře funguje obrázek i video)
  • pohled do zákulisí – ať už je to fotka nového produktu, anebo video vašich kolegů, ukažte lidem zákulisí vaší firmy – díky tomu získají pocit sounáležitosti
  • odborný obsah – veškerý obsah nemusíte tvořit sami – postujte i relevantní články z médií nebo cizích blogů a podpořte engagement výzvou ke komentářům, co si lidé o daném tématu myslí
  • tipy – předejte fanouškům tipy a triky z vašeho blogu nebo e-booku a přidejte k nim zajímavý vizuální doplněk (tip: stručnost hraje hlavní roli)
  • citace – citaci zákazníků, vedení firmy nebo zajímavých osobností, které s vámi nějakým způsobem souvisí, dokážete rychle a zajímavě převést na obrázek, a přinést tak vizuální efekt, který přitáhne pozornost
  • vzdělávací videa – lidé mají rádi videa, na kterých jim něco vysvětlujete – podpoříte jejich zvědavost i touhu po informacích
  • události – návštěvnost přilákáte akcemi, jako jsou například webináře, zájem pak souvisejícími fotkami nebo videi
  • infografika – infografika vám umožní představit komplexní problematiku zjednodušenou a vizuálně atraktivní formou
  • sváteční tematika – kromě tradičních svátků, jako jsou Vánoce nebo Velikonoce, oslavte s vašimi fanoušky i zábavnější příležitosti, třeba Star Wars Day nebo Mezinárodní den koček
  • tisková oznámení – ať už potřebujete sdělit něco zásadního o firmě nebo produktu, učiňte tak přes sociální sítě – vaše zákazníky i novináře to zajímá
  • oznámení o firmě a produktu – sdílejte novinky a aktualizace, ale spíše s nimi šetřete – cílená propagace fanoušky příliš nezajímá
  • náběr zaměstnanců – sociální sítě jsou také skvělým místem, kde zaujmout potenciální zaměstnance – sdílejte proto nabídky pozic pomocí fotek či videí a ukažte lidem vaši firemní kulturu
  • UGC obsah – podpořte své fanoušky a zákazníky, aby vytvářeli obsah za vás – občas je to ta nejlepší marketingová strategie

Kde zveřejnit jaký obsah?

  • Facebook – blogové články, e-booky, pohled do zákulisí, odborný obsah, tipy, citace, vzdělávací videa, události, infografika, sváteční tematika, tisková oznámení, oznámení o firmě a produktu
  • Instagram – pohled do zákulisí, tipy, citace, sváteční tematika, oznámení o firmě a produktu, UGC obsah (s hashtagem)

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře