7 nových tipů na kreativní Carousel Ads

1. 1. 2016Návody

Carousel Ads jsou na Facebooku dostupné už více než půl roku a že jsou skutečně populární, svědčí i zavedení rotujícího formátu do standardních příspěvků, Instagramu a brzy i do videoreklam. Hlásí totiž o 30-50 % nižší cost per conversion než jednoobrázkové proklikové reklamy.

V srpnu jsme vám ukázali několik nápadů, jak Carousel Ads pojmout kreativně. A dnes vás seznámíme s dalšími tipy, které zaujmou oko uživatele na první pohled.

1. Vyzdvihněte jeden produkt

Díky Carousel Ads můžete představit především větší množství produktů. K tomuto účelu byly primárně vytvořeny a tak jsou užitečné. Platí to ovšem i naopak – v rámci nich můžete efektivně poukázat na jeden jediný produkt, a to z několika úhlů pohledu nebo zdůrazněním celé řady jeho výhod či částí.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

2. Vysvětlete, jak používat váš produkt

Některé produkty je nejlepší ukázat přímo v akci. Carousel Ads tak mohou být užitečné jako vizuální ukázka toho, jak produkt použít krok za krokem.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

3. Proveďte uživatele aplikací

Jak zvýšíte šanci, že si uživatel stáhne vaši mobilní aplikaci? Tím, že mu dopřejte malou ochutnávku zážitku, který díky ní získá. Tento druh reklamy snížil společnosti Deezer, aplikaci pro vysílání hudby (na obrázku), oproti jiným kanálům cost per click o 50 % a o 60 % pak cost per install.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

4. Sdílejte zdroje a články

Firmy, které neprodávají zboží, ale poskytují služby, mohou do Carousel Ads zahrnout rozmanité články týkající se jejich podnikání. Můžete ukázat, jak vaše služby fungují, jak pomáhají lidem, blíže je seznámit s oblastí, jíž se zabýváte, a třeba je i vyzvat k odběru newsletterů. Pozitivní výsledky hlásí například společnost Precision Nutrition (na obrázku), jíž carousel reklamy přivedly 6 tisíc nových přihlášení k odběru newsletteru a ve srovnání s prolinkovou reklamou s jedním obrázkem zaznamenaly 50% pokles v metrice cost per lead a 50% zvýšení v míře proklikovosti.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

5. Vyprávějte příběh svých produktů

Efektivním způsobem, jak zaujmout pozornost uživatelů, je příběh. Ukažte pomocí krásných lifestylových fotografií, kam se vaše produkty dají vzít, co s nimi dělat, jak se díky nim bavit, jak skvěle doplňují určitý zážitek nebo moment života. Tento druh kreativy využila například společnost Pura Vida Bracelets (na obrázku), které se během dvouměsíční carousel kampaně objednávky 4krát zvýšily.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

6. Vyprávějte příběh svých zákazníků

Mix fotografií zákazníků, kteří používají produkty, mívají úspěch prakticky kdykoliv. Nejen že přinášejí výsledky, ale vedou i k tomu, že vám své fotky budou sdílet další a další zákazníci.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

7. Představte produktový katalog

Tímto tipem se vracíme k původnímu účelu Carousel Ads – totiž k možnosti ukázat rozmanité portfolio produktů v jediném reklamním celku. V tomto ohledu vás také může zajímat kombinace Carousel Ads s Dynamic Product Ads (DPA). Ta pomáhá propojit webové stránky a návštěvníky mobilní aplikace tím, že jim zobrazí produkty nebo podobné produkty, které si prohlíželi na webu.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

 

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře