Newsfeed.cz je partnerem 4. ročníku středoevropského social media meet-upu Babel Camp 2016. Oslavíme tu také 1. narozeniny našeho magazínu a představíme plány do budoucna. Proč si myslíme, že byste na akci neměli chybět? Více o chystané události napsal Adam Zbiejczuk coby hlavní organizátor.
Když jsem se před více než 4 lety rozhodl uspořádat Babel Camp poprvé, hlavním důvodem pro mě bylo, že žádná podobná akce se u nás nekonala. A vlastně to zůstává platné dosud. Babel Camp je jiný v tom, že jej pořádáme do značné míry jako DIY setkání, které je orientované přímo na lidi, pro které jsou sociální média jejich denní chléb.
Nepotřebujeme přednášky, které budou vysvětlovat, že „Facebook je super“, ani prezentace na téma „náš nástroj / agentura / youtuber je to jediné a pravé“. Chtěl jsem také propojit lidi z celého regionu, protože jsem přesvědčený o tom, že s kolegy z Polska, Rakouska či Německa si máme co říct, můžeme se navzájem inspirovat a jejich zkušenosti jsou v zásadě přenosnější než okukování trendů z Kalifornie.
Letos jsme chtěli udělat Babel Camp větší, lepší a mezinárodnější, a tak jsme se rozhodli přesunout jej do Prahy. Fléda byla fajn – ale Jatka 78 budou podle mě ještě lepší. V mnoha ostatních bodech budeme naopak pokračovat obdobně jako dosud. Single track konference o cca 15 vystupujících z řady zemí, vše v angličtině, workshopy, vynikající catering (stejně jako loni jej bude mít na starosti tým Matyho Chálky), pořádná after party.
Koho vám můžeme představit?
Máme tu už 9 potvrzených řečníků, kteří se budou dotýkat tématu sociálních médií z mnoha různých úhlů.
Polle de Maagt mě nadchnul, už když jsem ho potkal poprvé v roce 2012. Je jedním z hlavních strůjců social media úspěchů aerolinek KLM. Bude vykládat na téma, které všichni dobře známe a přitom se o něm moc často nemluví: Jak prodat sociální sítě „dovnitř“ firmy či organizace, svým šéfům a jejich šéfům.
Mick Griffin byl profesionální hráč rugby, ale pak se přesunul do Polska a dnes působí na pozici Chief Revenue Officer v Brand24, kde se naučil jeden nebo dva triky v oblasti social sales a podařilo se mu firmu velmi solidně nakopnout. A o něco z toho se podělí i s vámi.
Pavlína Louženská patří k nejvýraznějším tvářím online marketingu v České republice. Se svou vášní pro módní časopisy, glittery a jednorožce mohla těžko najít lepší místo než ZOOT, největšího online prodejce módy u nás.
Eliška Vyhnánková patří mezi nejuznávanější nezávislé social media konzultanty a její školení doporučují stovky absolventů. Díky zkušenostem s mnoha středními a malými firmami se ve svém příspěvku soustředí na to, zda v době, kdy jsou v sociálních sítích stále větší rozpočty, mají malí šanci porazit ty velké.
Nathalie Chemayel představí na praktických příkladech, co znamená využívat metodu Human Centered Design v praxi správy profilů na sociálních sítích.
A Tanya Quintieri se bude ve své prezentaci věnovat tématice lokalizace – globální stránky? Lokální obsah? V čem je rozdíl mezi překladem a lokalizací?
Třetí trojici speakerů začneme Raffaelem Heissem. I když má zkušenosti z jedné z největších rakouských PR agentur, v současné době se věnuje tématu politiky na sociálních sítích na akademické půdě, a to jako člen AdME Research Group na univerzitě ve Vídni.
Andreu Hurychovou znají všichni, kdo se u nás zajímají o YouTube. Působila v Googlu a stala se jednou z hlavních organizátorek Utuberingu, který ukázal sílu Youtuberů široké veřejnosti i všem markeťákům. Nyní žije olympiádou a právě o ní bude na Babel Campu řeč.
A Kuba Kaliciński se bude věnovat zásadnímu tématu propojování sociálních sítí a offline prostředí. Můžete se těšit na hodně zajímavé příklady a predikci do budoucnosti.
Máte tip na speakera?
Babel Camp ale přinese celkem 15 speakerů a nebudou chybět ani témata jako výkonnostní kampaně, využití botů, nové sociální sítě nebo datová analytika ze sociálních sítí. Pokud ovšem máte tip na českého nebo zahraničního speakera, kterého bychom měli pozvat, určitě se nám ozvěte a my to ještě zvážíme! Jednoho nebo dva bychom možná nějak vtěsnat mohli.
Co přinesou Jatka 78 a Paper Hub
To vše se bude odehrávat v jedinečném prostoru Jatka 78, který je známý primárně jako divadelní – ale dá nám spoustu místa nejen pro přednášky, ale i pro zajímavý doprovodný program a možnost potkávat se.
Workshopy se budou konat v blízkém Paper Hubu – coworkingu, kde se za kávu platí v bitcoinech. Jedna řada workshopů bude tematická a připravíme ji ve spolupráci právě s Newsfeed.cz a novým projektem Newsfeed Akademie (psst, to je ještě tajné!). Ta druhá bude produktová – domlouváme se totiž s tvůrci různých nástrojů, bez kterých si dnes již řada z nás práci na sociálních sítích neumí představit. Tady si je budete moci vyzkoušet a předvedou vám je samotní autoři.
Proběhlé ročníky ukázaly, že Babel Camp je místo, kde se začínají nová přátelství (ba i vztahy), uzavírají nové zakázky, potkávají se budoucí kolegové – a tomu chceme pomoci i speciální mobilní aplikací!
Brzy představíme další novinky, víc informací o workshopech i doprovodném programu. Sledujte proto naši událost na Facebooku, staňte se fanoušky stránky Babel Camp a víc se toho dozvíte i v dalších článcích na Newsfeedu. Ale lístky si můžete koupit už nyní! Plné za 1 024 Kč a studenti za polovic. Partnery akce jsou T-Mobile, Creative Dock, Easytask a NH Hotels.