Digitální Vánoce s Engage Prague 2017 se blíží

5. 5. 2017Novinky

Praha se po roce stane nejdůležitějším místem pro digitální marketéry z celého světa. V polovině května do českého hlavního města dorazí na třetí ročník konference Engage Prague. Mezi prvními zveřejněnými jmény je například šéf aerolinek AirAsia Tony Fernandes, Pete Blackshaw, globální ředitel digital & social media v Nestlé, a rovněž dámy, které byly součástí politického dění v USA v roce 2016.

Letošním tématem konference Engage Prague je „Changing the World Through Social“ a uskuteční se od 17. do 19. května. Prodej lístků již běží na stránkách www.engageprague.com. Do Prahy přijede kromě řečníků z velkých světových značek také spousta osobností, které využívají sociální sítě pro politické nebo neziskové kampaně.

„Rok 2016 jasně ukázal, že síla sociálních sítí může absolutně změnit svět, proto jsme chtěli účastníkům nabídnout nejen klasický program z pohledu marketingu a businessu na sociálních sítích, ale pozvali jsme i méně tradiční řečníky jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton, nebo Lauru Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu,“ upřesňuje Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers.

Mezi dalšími hosty, kterým bude patřit stage Engage Prague 2017, jsou zástupci značek MGM Resorts, Greenpeace anebo Marketoonist Tom Fishburne.

Kromě nabitého programu hlavní konference čeká na účastníky Engage Prague také přibližně 28 různých workshopů, které povedou marketéři ze značek jako Publicis, JCDecaux, Canon, LinkedIn, Heineken, DDB a mnohé jiné. Další workshopy povede Veronica McGregor z NASA, kterou známe z minulého ročníku, a Ryan A. Bell, jehož workshop na téma virtuální reality patřil loni mezi jeden z nejlépe hodnocených.

Letos návštěvníky čeká lehce pozměněná struktura programu − hlavní konferenční den se posouvá na pátek. Workshopy se uskuteční opět v prostorách Fora Karlín a přilehlých prostorách a bude jim tentokrát patřit středa a čtvrtek. Příjemnou změnou je také jiná struktura vstupného.

„Letos poprvé je možné si zakoupit vstupné pouze na workshopy, na které je omezený počet 300 lístků,“ dodává Klára Honzíková, která v Socialbakers vede eventy od jejich první konference v roce 2012 v New Yorku.

O produkci se tento rok nově postará agentura Evoke Concept, která na kreativním konceptu konference spolupracuje s organizátory Signal Festivalu a s uměleckou skupinou Losers.

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře