Před nedávnem Facebook vypustil do světa revoluční novinku – dynamickou kreativu, která přináší automatické kombinování komponentů reklamy (texty, obrázky, tlačítka). V posledních dnech začal do dynamické kreativy implementovat i video. V Business Factory jsme se na tuto možnost těšili a jako jedni z prvních jsme ji otestovali.
Jistě víte, že v Business Factory značně využíváme platformu ROI Hunter, ve které byla dynamická kreativa dostupná už před letošním létem pod názvem DCO (Dynamic Creative Optimization). Díky tomu jsme měli dostatek času tuto novinku otestovat ještě předtím, než byla veřejně dostupná pro všechny, a můžeme říci, že s ní máme dobré zkušenosti. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vyzkoušet i dynamickou kreativu s videem. Vzhledem k tomu, že video má často lepší výsledky než obrázek, očekávali jsme podobné výsledky i v tomto případě.
U koho jsme testovali?
Dynamickou kreativu s videem jsme se rozhodli otestovat u klienta, u kterého dynamická kreativa již dříve přinesla lepší výsledky než testování více reklam najednou. Konkrétně se jedná o klienta, který inzeruje svoji mobilní aplikaci zaměřenou na obchodování na forexovém trhu se zacílením na celý svět. Důležitou roli pro nás hrají metriky počet instalací, registrací a jejich ceny.
A výsledky? Velmi příjemné překvapení
Po týdnu testování můžeme konstatovat, že se naše předpovědi potvrdily. Testování dynamické kreativy s videem u tohoto klienta padlo na úrodnou půdu a přineslo ještě lepší výsledky než dynamická kreativa s obrázkem. Výsledky vypadají následovně:
- 4x více instalací a 3,5x nižší cena za instalaci
- 3x více registrací a 2x nižší cena za registraci
Výsledky testování předčily naše očekávání, a proto pokud máte už ve svém Správci reklam nebo Power Editoru možnost vyzkoušet video pro dynamickou kreativu (dynamický obsah se volí na úrovni sady reklamy), určitě se do toho pusťte. Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o vaše zkušenosti.