Jak jste už jistě zaznamenali, 17. dubna se v Praze chystá první Newsfeed DAY, konference o výkonnostním Facebook marketingu. Postupně jsme představili jednotlivé řečníky a nyní můžeme s hrdostí odtajnit nejen celou sestavu, ale i témata, o kterých budou mluvit.
Pozvání přijali Pavel Tekel z Facebooku nebo Danilo Campisi z Kiwi.com. Za agentury se můžete těšit na Olgu Szélesovou (2Fresh), Daniela Šilhu (Socialsharks), Michala Filípka (Business Factory) a zahraničního Daniela Shepherda z Británie (Goodstuff). Své tipy z praxe předají i zástupci firem – David Vopelka (Česká spořitelna) či Zdeněk Linc (Slevomat). Do marketingu hollywoodských studií nakoukneme s Romanem Gavuliakem z Operamu.
Nyní můžete podrobněji prozkoumat i témata jejich přednášek. Nenechte si ujít dopolední facebookový blok, se kterým se podíváte nejen do budoucnosti výkonnostního marketingu, ale dozvíte se i mnoho užitečných rad přímo od facebookáře Pavla Tekela.
Od marketérů, pro které je tento modrý svět dennodenním chlebem, se dozvíte, jak ho využít pro brandové kampaně a jak se neztratit v atribucích, celkově neslevit z efektivity online marketingu a jak ho propojit s offlinem. Po obědě se pak můžete těšit na tipy a triky z agenturního prostředí.
Osobně se velmi těším na přednášku od Romana Gavuliaka z Operamu, který má na starosti social marketing několika největších hollywoodských studií, a tak jsem moc zvědav na to, jak optimalizují výkon kampaní pro různé filmové trháky.
I dále pro vás budeme odkrývat zajímavosti o našich hostech, tak nás sledujte přímo na facebookové události.