Meta představila nové AI reklamní nástroje

3. 5. 2024Novinky

Meta představila na konferenci Newfronts 2024 řadu nových reklamních nástrojů, které pracují na bázi umělé inteligence. K dispozici bude vylepšené vyhledávání tvůrců pro partnerské kampaně, reklamy s více produkty v Reels a další.

V první řadě Meta přidává nová doporučení tvůrců na základě strojového učení v Creator Marketplace na Instagramu, která firmám pomohou najít ty správné partnery pro spolupráci na kampaních.

Systém Mety vám nyní doporučí ty nejlepší tvůrce na základě řady prvků, jako je podobnost publika, příbuznost témat a další. Vyhledávat můžete také pomocí filtrování podle rozšířené škály atributů tvůrců a publika.

Zdroj: Meta

Meta testuje i nový nástroj založený na umělé inteligenci, který bude schopen předpovědět, který organický obsah bude mít nejlepší výkon, použijete-li ho v placených kampaních jako partnerskou reklamu.

Dále Meta rozšiřuje možnost AI Image Expansion pro kreativu Advantage+, která usnadňuje úpravu kreativních prvků tak, aby odpovídaly jednotlivým formátům. Nyní ji můžete použít i pro kampaně v Reels.

Zdroj: Meta

Meta v Reels spouští také reklamy s více produkty, které budou využívat položky z vašeho katalogu produktů k zobrazení relevantních shod pro každého uživatele. Diváci si budou moci zobrazit obrázky zboží pomocí swajpnutí.

Zdroj: Meta

V neposlední řadě pak Meta přidává nový prvek do svých Reminder Ads, kam můžete nyní zahrnout externí odkazy na nový produkt nebo událost.

Zdroj: Meta
Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře