Organizátoři slibují, že program letošního #ContentFirst (12. 6. 2018, Praha) nabídne témata nejen pro juniory, ale i pro markeťáky s mnohaletou praxí. Tradičně nebudou chybět aktuální trendy a nápady s návody, jak vytvářet efektivnější obsah. A které přednášky mě konkrétně zaujaly?
Hned během první přednášky nám Digital storyteller Michelle Losekoot ukáže, že umí doslova zázraky. Její klient Prague City Tourism snížil rozpočet na FB reklamu o 93 %, na IG a Twitter už nezbyly finance žádné. I přesto Michelle navýšila engagement na jejich Instagramu skoro o 20 000 % a na Twitteru téměř o 2 000 %.
Olympijská kampaň značky Coca-Cola #vednevnoci trhala rekordy. Jakým podílem se na úspěchu podepsal dopředu připravený obsah a kolik sehrály pohotové reakce během Olympiády? Se zkušenostmi se podělí přímo Zuzana Kadlečková, social media manager společnosti Coca-Cola Company.
Právo v marketingu se netýká jen výše zmíněné Olympiády, ale veškerého obsahu. Advokátka a jednatelka Petra Dolejšová z AK eLegal nám poradí, jak si za svá sdělení nevykoledovat pokutu od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence.
A Ondřej Sitta, specialista reklamního prostoru v Seznam.cz, dobře ví, že lidé čtou jen to, co je zajímá. Úkolem každého správného markeťáka by měl být dělat takovou reklamu, která pro čtenáře zajímavá bude. Nedávno představený produkt Seznam Native s tím klientům pomáhá a Ondřej nám ukáže i první realizace.
Podívejte se na webu na kompletní program nebo se na akci přímo registrujte. A těším se na viděnou v úterý 12. 6. v Praze.