Stories se staly významným formátem marketingového obsahu a dneska dokonce překonávají standardní feed. I ony totiž umí přinášet skvělé výsledky. Jen musíte vědět, co a jak funguje. Inspirovat se můžete například studií, kterou provedly společnosti Socialinsider a Wave.video.
Studie proběhla v roce 2019 a 2020 a zanalyzovala více než 661 000 Instagram Stories a přes 64 000 Instagram Stories reklam. A tady jsou klíčové poznatky:
- Optimální počet publikovaných Stories za den je 5. Tento počet zajišťuje míru retence nad 70 %.
- Pro menší profily je složitější udržet uživatele u Stories. Profily s méně než 10 000 followery zaznamenávají průměrnou míru opuštění 6,37 %.
- Nejvíce odchodů proběhne během prvních 3 Stories. Diváci mají tendenci odcházet na začátku, ale pokud se dostanou ke 4. nebo 5. příběhu, je pravděpodobnější, že tu zůstanou až do konce.
- 52 % Stories tvoří videa. Ta mají i nižší míru kliknutí vpřed a míru opuštění než obrázkové Stories. I když je podíl videí a obrázků téměř stejný, uživatele více zajímá videoobsah.
- Kliknutí na odkaz je nejčastějším reklamním účelem Stories reklam. Pro inzerenty je důležité, aby se lidé dostali na jejich webové stránky.
- Video Stories také podněcují více konverzací, protože míra odpovědí je plošně vyšší. A to bez ohledu na počet sledujících na profilu.
- Stories reklamy s videi mají vyšší CTR než reklamy s obrázky. Videa zkrátka táhnou a diváci u nich provádí více akcí, i když jde „jen“ o reklamy.
Celou studii s podrobnostmi si můžete prohlédnout zde.