Facebook přidává do skupin nové možnosti zapojení

30. 6. 2022Novinky

Facebook se opět opřel do skupin a chystá pro ně všemožné novinky, které by měly podpořit engagement. Těšit se můžete na nový vyhrazený prostor pro oznámení v postranním panelu aplikace i více možností pro menší diskuse v rámci skupin.

Postranní panel

Facebook jako první testuje nový výpis skupin, jejichž jste členy, který bude přístupný v aplikaci po přejetí prstem doprava z hlavního News Feedu. Seznam se zobrazí v pořadí podle vaší poslední aktivity.

Zobrazení v postranním panelu bude obsahovat také řadu možností, jak se do skupin zapojit. Budete moci například připínat oblíbené skupiny, objevovat nové anebo vytvářet vlastní. K dispozici budou také odkazy na události, obchody a další prvky skupin, což vám usnadní cestu k nim.

Díky této novince tak bude mnohem snazší zůstat v obraze, co se týče nejnovějších skupinových konverzací. Což by mohlo zvýšit angažovanost uživatelů a přimět je k častějšímu přispívání a sdílení v aplikaci.

Zapojení do podskupin

Facebook také nově umožní zapojit se do menších podskupin, a to prostřednictvím komunitních chatovacích kanálů, audio místností a tematických feedů v rámci skupiny.

Kanály komunitního chatu umožní členům skupiny konverzovat v reálném čase v rámci skupiny na Facebooku i v aplikaci Messengeru.

Zdroj: Meta

V rámci komunitních audio kanálů se zase můžete v reálném čase zapojit do zvukových konverzací v aplikaci. Facebook loni spustil živé audio místnosti, které se však od komunitních audio kanálů nepatrně liší. Komunitní audio kanály budou totiž „neustále zapnutým prostorem“, který mohou vytvořit správci a v němž mohou správci i členové vstupovat do konverzací v reálném čase (a zase z nich vystupovat).

Komunitní audio kanály budou k dispozici ve skupinách na Facebooku i v Messengeru.

Zdroj: Meta

A nakonec Facebook přidává kanály komunitního feedu, které umožňují konkrétněji zvýraznit relevantní skupinové diskuse a prvky pro členy skupiny.

Správci tak mohou organizovat své komunity podle témat, aby se mohli členové spojit na základě konkrétnějších zájmů. To znamená, že místo toho, abyste dostávali veškeré aktualizace z každé skupiny, budete si moci vybrat konkrétní diskusní témata, která vás zajímají. Správci pak budou moci kategorizovat příspěvky a aktualizace tak, aby se dostaly do těchto specifických feedů a v ideálním případě tak zlepšily zapojení členů.

Zdroj: Meta

Pokud vás o novinkách zajímá více, přečtěte si také blog Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře