Facebook přidává do Správce reklam sekci pro optimalizaci výkonu reklam

14. 4. 2020Novinky

Když chcete maximalizovat výkon kampaní na Facebooku, musíte investovat čas i úsilí a testovat různé možnosti cílení a kreativ. Díky tomu zjistíte, které reklamy jsou nejvýkonnější. Facebook vám teď díky experimentální sekci ulehčí práci.

Experimentální funkce najdete ve Správci reklam. Poskytnou vám centrální prostor pro všechny vaše testy a výsledky reklam, aby vám usnadnily sledování a měření proměnných a ve výsledku pomohly zlepšit úspěšnost kampaní.

Funkčně nepřidává sekce nic nového. Podle Facebooku ale integrace různých možností testování na jedno místo usnadní výběr správných testů pro vaše kampaně.

Zdroj: Facebook

Experimenty kombinují několik typů testů, které byly dříve označeny jako Testování a učení a Split testing. Díky tomu můžete provádět A/B testování kampaní, měřit konverze a vytvářet brand lift na jednom místě. Efektivnější rozhraní Správce reklam zjednoduší výběr správného cílení, vytvoření testu, škálování toho, co funguje, a integrování přehledu do marketingových strategií.

Každá z možností také vysvětluje doplňující kontext, abyste lépe porozuměli tomu, co testujete. Vedle názvu testu vždy najdete šedou ikonku i s informacemi.

Většinu prvků v rámci sekce Experimenty už Facebook zpřístupnil. Podrobnosti o nástroji se dozvíte v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře