Facebook vydal nového průvodce o nákupním chování uživatelů

7. 2. 2022Novinky

Facebook zveřejnil novou příručku, která se zabývá 5 klíčovými trendy v chování spotřebitelů. Průvodce vám tak může pomoci v rámci vaší marketingové strategie (nejen) na sociálních sítích.

12stránkový průvodce se zabývá oblastí ecommerce, retailu, cestování, spotřebního zboží a automotive, přičemž upozorňuje na některé nové spotřebitelské trendy, zejména u mladších nakupujících, které stále více ovlivňují nákupní rozhodování.

Ukazuje se, že lidé při rozhodování, kde nakoupí, vyhledávají značky, které ztělesňují jejich hodnoty. Stále častěji se také přiklánějí k firmám, které proklamují svůj pozitivní přístup k udržitelnosti a ochraně životního prostředí. To rovněž vede k nárůstu zájmu o lokální značky.

Zdroj: Meta

Stejné prvky vykazuje také oblast cestování, kdy stále více lidí zvažuje dopady svých cest na životní prostředí.

Zdroj: Meta

V průvodci najdete také informace o trendech specifických pro Facebook, které pomáhají při strategickém uvažování o relevantních marketingových tazích.

Zdroj: Meta

Sdílení informací o přístupu vaší značky k aktuálním tématům tak může mít nesporné výhody. Díky pandemii si totiž lidé více uvědomují, od koho nakupují.

Pokud vás zajímá více, podívejte se na celou příručku. Více si přečtete také na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře