Instagram Direct Message ve webové aplikaci a další novinky s ním spojené

1. 11. 2019Novinky z Facebooku

Instagram přichází s dalšími změnami, které se dotknou Direct Message a budou přínosem pro značky a marketéry. První novinkou, na které Instagram pracuje, je přenesení funkce Direct Message do své webové aplikace. Druhou je vylepšení jeho nástrojů v prostředí facebookových stránek, kde můžete odpovídat i na zprávy z Instagramu.

Integrace Direct Message do webového rozhraní Instagramu

Mezi hlavními položkami v horním menu ve webové verzi Instagramu bychom mohli již brzy najít vedle vyhledávání, notifikací a profilu nový symbol Direct Message. Tato nepatrná inovace by velmi usnadnila práci značkám a marketérům, kteří používají Instagram Direct Message pro firemní komunikaci. Přece jen odpovídání na velké množství zpráv je rychlejší z desktopu než z mobilního telefonu.

Zdroj: Twitter Jane Wong

K zavedení tohoto nástroje se Facebook zatím nevyjádřil, není tedy jasné zda a kdy se ho dočkáme.

Nové nástroje Direct Message v prostředí facebookových stránek

Další novinky najdete v sekci zpráv na facebookové stránce, kde můžete už několik měsíců spravovat konverzace zpráv Messengeru a Instagram Directu z jednoho místa.

Zdroj: SocialMediaToday

Facebook uvede pro Instagram Direct Message několik vylepšení:

  • Ke kontaktům budete moci přidávat štítky jako například VIP nebo nový zákazník. Tato drobná změna vám zjednoduší plánování a orientaci ve vašich zprávách.
  • Umožní rychlejší vyhledávání mezi kontakty.
  • Na časté dotazy si můžete uložit předem připravené odpovědi.
  • V době vaší nepřítomnosti si můžete na různé časy nastavit okamžité automatické odpovědi.
  • Dále bude možné rozdělovat zprávy do vyhrazených složek, jako je hlavní, nepřečtené, vyřízené nebo spam.
Zdroj: SocialMediaToday

Instagram se poslední dobou hodně zaměřuje na vylepšení funkcí spojených s přímým posíláním zpráv a chce motivovat firmy, aby využívaly jeho aplikaci pro obchodní komunikaci s klienty i pro komunikaci v menších skupinách. Proto také začal vyvíjet novou samostatnou aplikaci pro zasílání zpráv Thread.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře