Instagram přidává nová opatření proti spamu

8. 1. 2024Novinky

Instagram představil několik nových nástrojů pro boj proti spamu. Ty mají pomoci snížit manuální zátěž uživatelů a celkový dopad nevyžádaného obsahu v aplikaci.

Novinky potěší zejména správce větších instagramových účtů, kam každý den dochází k mnoha spamovým aktivitám v různých podobách.

Instagram zaprvé vylepšil automatickou detekci spamu a botových profilů v celé aplikaci, což mu umožní lépe poskytovat proaktivnější filtry, aby uživatelé nemuseli ručně „prosívat“ spamové komentáře, žádosti, zprávy a další nevyžádaný obsah.

Instagram nyní nabídne několik nových funkcionalit:

  • potenciální spam – Instagram bude automaticky filtrovat všechny žádosti o sledování, které váš účet obdrží od pravděpodobných spamových profilů, do samostatného seznamu, který si pak můžete prohlédnout. Tento seznam zahrne také všechny stávající sledující, které systémy Instagramu označí jako pravděpodobný spam nebo účty botů.
  • spamové tagy – Instagram také zakročí proti spamovým označením, a to pomocí nového procesu, který vám umožní hromadně procházet všechny podezřelé tagy a rychleji je odstraňovat. Všechny žádosti o tagy, u kterých nepodniknete další kroky, budou po 30 dnech automaticky odstraněny.
  • spamová zobrazení – Instagram také experimentuje se skrýváním zobrazení ve Stories, u kterých zjistí, že pocházejí z pravděpodobných spamových účtů. Tito nežádoucí uživatelé pak s vámi nebudou moci napřímo komunikovat.

Kromě těchto antispamových opatření rozšiřuje Instagram také své nástroje pro pokročilé filtrování komentářů, aby se vztahovaly i na podezřelé spamové odpovědi.

Zdroj: Instagram

Instagram dále testuje nová upozornění, která mají uživatele lépe informovat o případných omezeních jejich obsahu. Konkrétně to znamená, že v aplikaci dostanete notifikaci, pokud by některé vámi nahrané příspěvky mohly být v rozporu se zásadami Instagramu. Díky tomu budete moci zvážit, zda obsah ponecháte, nebo jej odstraníte.

Zdroj: Instagram

Více informací o novinkách najdete na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře