Instagram přidává novou nákupní sekci Drops

31. 5. 2021Novinky z Facebooku

Instagram dělá další krok v rozvoji ecommerce a dál usnadňuje přímý nákup v aplikaci. Aktuálně spustil novou možnost prezentace produktů. Ta zvýrazní nejnovější produkty uvedené na trh, které uživatele již zajímaly nebo je zajímat mohou.

Novou sekci Drops najdete v horní části záložky Obchod v mobilní aplikaci Instagramu. Ta zobrazuje nejnovější produkty a limitované nabídky v závislosti na vašich zájmech. Drops tak představují novou příležitost, jak ještě výrazněji propagovat produkty a tím maximalizovat prodeje.

Zdroj: Social Media Today

Nová sekce je v podstatě založena na připomínkách produktů, které Instagram představil před dvěma lety. Díky této funkcionalitě mohou značky vyzvat zákazníky, aby se zaregistrovali a obdrželi upozornění, jakmile bude možné zakoupit produkt, o který projevili zájem.

Zdroj: Social Media Today

Drops shromáždí veškeré tyto notifikace do jednoho místa a zároveň poskytne aktualizace o nových souvisejících produktech.

Abyste mohli produkty zalistovat do Drops, bude potřeba použít nástroj Product Launch, který je k dispozici v Commerce Managerovi. Ten vám pak umožní používat i samolepky a připomínky v příspěvcích, Stories a Reels.

Novinka je zatím dostupná pouze v USA a jen na mobilních zařízeních.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře