Instagram upravil možnosti k akcím u reklam

6. 4. 2016Novinky z Facebooku

Instagram mírně upravil vzhled obrazovky, která se objeví po kliknutí na reklamu. Přidává do ní více užitečných informací. Předtím nabízel pouze přesměrování na webové stránky nebo návštěvu obchodu s aplikacemi, nyní navíc obsahuje také název Facebook stránky a URL adresu.

Když uživatel klikne na reklamu s cílem Website Clicks nebo Conversion obsahující statický obrázek, objeví se překrývací obrazovka. Dříve toto překrytí nabízelo v závislosti na vybraném účelu generické možnosti Go to Website nebo Go to App Store. Nyní nově zobrazuje také název Facebook stránky vaší firmy a cílovou URL adresu webu, kterou vyberete při nastavování reklamy. Pokud URL není uživatelsky zrovna přátelská, lze ji změnit za titulek.

Pro účel Mobile App Installs se pro reklamy v iOS zobrazí zpráva View in App Store, v Androidu pak View in Play Store.

Zdroj: Instagram

Zdroj: Instagram

Tato aktualizace je podobná organickému obsahu, kde jednotlivé kliknutí na fotku zobrazí doplňující informace, jako jsou například otagovaní uživatelé, nebo ve video příspěvcích možnost zapnout zvuk. Překrývací obrazovka v reklamách pomáhá uživatelům porozumět, co se dále stane za akci. Pro inzerenty je pak potvrzením, že uživatel hodlá provést hodnotný traffic vedoucí na webovou stránku, mobilní aplikaci nebo do obchodu s aplikacemi. A abyste měli jisté pouze kvalitní uživatele, Instagram si naúčtuje jen za kliky na tuto obrazovku, nikoliv za počáteční tapnutí.

Překrytí je automaticky zahrnuto do všech fotek a Carousel Ads, takže není potřeba žádné další nastavování. V Ads Manageru také manuálně přidáte specifickou cílovou URL do již běžících kampaní. Pokud žádná taková není, automaticky se nastaví cílová adresa reklamy.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře