Jak fungují algoritmy Threads

14. 2. 2024NávodyNovinky

Meta zveřejnila přehled klíčových faktorů, které určují, co každý uživatel uvidí v aplikaci Threads. Pomocí něj mohou uživatelé zlepšit svůj zážitek v aplikaci a firmy přizpůsobit obsah, a zvýšit tak angažovanost cílového publika.

S tím, jak aplikace Threads nabírá na síle (v současnosti hlásí 130 milionů uživatelů), testuje stále více firem její vody a zjišťuje, jakou angažovanost v ní mohou vyvolat. Také uživatelé (zejména v Evropě, kde je aplikace dostupná teprve od prosince) zjišťují, jak získávat obsah od uživatelů, tvůrců a firem, který je zajímá.

Proto Meta odhalila, jak fungují algoritmy aplikace a jak systém rozhoduje o tom, které příspěvky zobrazí. Nasměrovat vás může například tento základní přehled:

Zdroj: Meta

Nejvlivnější faktory jsou tedy podobně jako u ostatních aplikací Mety založeny na počtu likes, odpovědí, sledování a tak dále. Přesto lze v Threads najít několik zajímavých bodů:

  • Kolik příspěvků uživatelé ve svém feedu viděli.
  • Jak je to dlouho, co byli v aplikaci aktivní.
  • Kolikrát kliknuli na profil autora.

K dispozici je také praktický přehled toho, jak můžete ovlivnit svůj zážitek v aplikaci:

Zdroj: Meta

Je dobré vzít v úvahu i to, že algoritmus Threads se stále vyvíjí a tyto faktory se mohou časem měnit. Pokud však chcete už nyní pochopit, jak váš obsah může vyvolat větší zapojení nebo jak tu najít relevantní příspěvky, je tento přehled výborným vodítkem.

Na celkové shrnutí algoritmu Threads se můžete podívat zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře