Jak na Facebooku zacílit reklamu na jednu konkrétní osobu

Jan Pátek

7. 7. 2015Návody

Ukážu vám malý tríček, jak zacílit Facebook reklamu na konkrétní osobu. A nebude vás to stát skoro nic :)

Všichni určitě víte, že můžete pro cílení na určitou skupinku lidí cílit pomocí Custom Audiences (pokud znáte jejich e-mail nebo telefon), ale problém je, že minimální velikost tohoto publika, kterou můžete pro cílení použít, je 20 lidí. Hlavní trik je v tom, že pokud vytvoříte průnik na základě kombinace cílení Custom Audiences a demografických údajů, dostanete se na konkrétní osobu.

Ukážu vám krok po kroku, jak na to. Je to jednoduché.

Step by step

  1. Stačí, když z e-mailu Vašich zákazníků vyberete ty, které jsou z jiné země než cílová osoba.
  2. Vyberte si svůj ad account a vytvořte nový Custom Audience pomocí metody copy & paste.
  3. Vložte e-maily cizích lidí + e-mail osoby, na kterou chcete zacílit.
  4. Pokud budou nahrané kontaky validní, status Custom Audience bude nastaven na „ready“, potom můžete přejít k cílení.
  5. Otevřete si detaily Custom Audience a klikněte na „Vytvořit reklamu“.
  6. Nyní si vyberte druh reklamy, v našem případě využijeme „Click to your website“ v kategorii „Drive sales for your product or service“.
  7. Vložte URL.
  8. Nyní je potřeba vyplnit targeting – stačí zvolit zemi osoby, na kterou cílíte + Custom Audience, která bude vybrána automaticky. Tím vznikne daný průnik.
  9. Nastavte vysoký bid CPM – budete platit za 1 000 zobrazení, díky tomu, že budete cílit na jedinou osobu, nebude vás to stát skoro nic.
  10. Poslední věc – zvolte originální sdělení, kterým překvapíte vybranou osobu.

PS: Pokud nemáte zahraniční zákazníky, můžete nahrát do seznamu 20 žen. Pokud je Vaše cílová osoba muž, zacílíte pouze na muže a demografický průnik vytvoříte i tímto způsobem.

Funguje?

Zde máte nápad pro inspiraci :-)

how to target - creative marriage

Jan Pátek
V agentuře Business Factory (Facebook Marketing Partner) vedu marketingový team. Mezi naše klienty patří například Česká Spořitelna, Mall.cz, Zoot, Peugeot, Tesco, FTV Prima a spousta dalších. Mimo jiné vyvíjíme reklamní platformu ROI Hunter zaměřenou na výkonnostní marketing na Facebooku. Sídlíme v Brně, ale pobočky máme v Praze, Sao Paulu, Berlíně, Dubai a Varšavě.

Komentáře