Jaká je míra zapojení na Instagramu?

13. 5. 2021NávodyNovinky z Facebooku

Nová studie ukazuje, jak je na tom míra zapojení uživatelů na Instagramu. Které typy příspěvků u jak velkých profilů fungují nejlépe? Co lidé komentují nejčastěji? A který druh obsahu získává nejvíce “srdíček”? Pojďte se podívat na výsledky.

Analýzu provedly společnosti Socialinsider a Sked Social, aby získaly představu o nejnovějších kritériích engagementu na Instagramu. Zanalyzovaly více než 102 milionů firemních příspěvků, u kterých porovnávaly výkon v čase. A tady jsou klíčová zjištění:

  • Celková míra zapojení na Instagramu je stejná jako v roce 2019. Nárůst byl pouze v první polovině roku 2020, který byl způsoben pandemií. Nyní se ale zdá, že se vrátila do normálu.
  • Carousel příspěvky generují větší zapojení, zejména u menších účtů (do 5 tisíc sledujících).
  • U středně velkých účtů mají největší míru engagementu videa.
  • Carousely zaznamenávají také větší počet likes než ostatní typy obsahu.
  • Krátké popisky (do 10 slov) fungují obecně lépe, i když u videopříspěvků fungují lépe delší texty (30 slov a více).
  • Lidé nejčastěji komentují videopříspěvky.

Další zajímavé výsledky najdete v celém reportu nebo této infografice:

Zdroj: Socialinsider
Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře