Meta aktualizuje nákupní prvky v reklamách

3. 5. 2023Novinky

Meta zavádí změny v Shop Ads na Facebooku a Instagramu. Snaží se tím zefektivnit nakupování na platformách a zároveň podnítit inzerenty, aby využívali zlepšující se možnosti cílení reklam pomocí umělé inteligence.

Meta zjistila, že obchody, které mají v aplikaci povolené placení, tedy obchody s integrovaným inventářem, kde mohou uživatelé rovnou nakoupit (narozdíl od obchodů, které odvádějí uživatele na vlastní e-shopy), zaznamenávají lepší výsledky – uživatelé provádějí více akcí. Proto Meta odstraní možnost provozovat na Facebooku a Instagramu obchody, které odkazují zákazníky na webové stránky třetích stran.

Pokud tedy firmy budou chtít prodávat zboží nebo označovat produkty na Facebooku a Instagramu, budou si muset plně aktivovat obchod v aplikaci. Obchody bez možnosti dokončit nákup přestane Meta na vybraných trzích podporovat od 10. srpna 2023. Tyto podniky však budou moci nadále navazovat kontakty se zákazníky prostřednictvím personalizovaných reklam, Reels nebo přímých zpráv.

Meta také plánuje vylepšit své in-streamové nákupní nástroje o řadu nových funkcionalit, díky nimž integruje Shop Ads do svého portfolia automatizovaných reklamních řešení Advantage.

Meta rovněž umožní většímu množství firem využívat Shop Ads a zároveň na některých trzích usnadní nastavení obchodů s pokladnou, aby lidé mohli dokončit nákup pomocí několika málo kliknutí. Začít by s tím měla v USA.

Podrobnosti o novinkách najdete na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře