Meta spustila seriál pro tvůrce obsahu

9. 5. 2023Novinky

Meta spustila iniciativu, která má přilákat špičkové tvůrce a nabídnout jim možnosti affiliate marketingu v rámci jejích aplikací. Cílem nové série videí je vyvrátit mýty a mylné představy, které mohou mít tvůrci o Facebooku, a usnadnit jim spolupráci se značkami.

V novém seriálu se představí tvůrci, kterým se na Facebooku podařilo dosáhnout zajímavého úspěchu. Od nich získáte doporučení, kde hledat potenciální příležitosti a jak ze své prezentace získat co nejvíce.

V prvním díle se tvůrkyně obsahu Shaniece Brown alias NeeNee On YoTV dělí o to, jak jí používání profesionálního režimu Facebooku pomohlo na její tvůrčí cestě, kdy se její publikum rozrostlo na více než 285 tisíc sledujících. Předává také tipy, jak může být aplikace užitečná pro ostatní.

O snazší propojení tvůrců a firem má Meta zájem také na Instagramu. Nedávno spustila novinku, která má značkám pomoci najít relevantní obsah, jenž vytvořili sami uživatelé, a využít ho pro své marketingové účely.

Celkově chce Meta pomoci tvůrcům, aby dostávali zaplaceno, mohli dále publikovat a aby se značky mohly organičtěji zapojit do dění na sítích. Důležité je to zejména v případě krátkých videí, protože vytvářet poutavé klipy není snadné, navíc tvůrci obvykle znají nejnovější trendy a triky mnohem lépe než značky. Tato spolupráce se tak firmám může výrazně vyplatit.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře