Připravte se na nákupní sezónu s novými nástroji pro reklamu

19. 9. 2018Novinky z Facebooku

Zanedlouho začne pro řadu firem hlavní prodejní sezóna. Facebook se proto rozhodl vyzbrojit inzerenty dalšími zbraněmi a chystá nové kreativní funkcionality, které vám pomohou během nejdůležitějšího období roku prezentovat vaše produkty.

Ať už se jedná o Black Friday, nebo Vánoce, podzim každoročně vytváří extrémní konkurenční prostředí, ve kterém musí firmy během 3 měsíců bojovat o zákazníky. Facebook chce své inzerenty podpořit, a proto přináší nové nástroje, jak vizuálně nalákat na nabízené produkty a pomoci s jejich prodejem. Na co se tedy můžete těšit?

Šablony pro kreativnější prezentaci

Facebook zavedl šablony pro dynamické reklamy už v loňském roce. Díky nim mohou inzerenti přidávat do kreativy reklamních bannerů ceny nebo slevové značky.

Nyní sociální síť tento nástroj rozšiřuje a umožňuje vytvářet šablony s vlastní kreativou. Vaše dynamické kampaně tak získají ještě nápaditější design a lépe se přizpůsobí vaší značce i zákazníkům.

Pokud nechcete spoléhat jen na Facebook, vyzkoušejte nástroj ROI Hunter a jeho Template Editor, který nabízí ještě bohatší možnosti šablon a kreativních prvků.

Šablony pro vytváření videí

Facebook také nedávno spustil takzvaný video creation kit, ve kterém můžete vytvářet video reklamy optimalizované primárně pro mobilní zařízení – jednoduše a bez nutnosti drahého hardwaru, softwaru nebo profesionálního grafika.

V tomto adminu brzy najdete také šablony a samolepky, které se vztahují ke sváteční prodejní sezóně. Díky nim můžete zákazníky tematicky zaujmout a nalákat je třeba na vánoční nabídku.

Relevantnější a atraktivnější reklamy

Loni zavedl Facebook také Collection Ads, aby inzerentům pomohl párovat produkty z katalogů s reklamami a vyvolal akci u lidí, kteří nakupují přes mobil. Nyní spouští dvě nové aktualizace, díky kterým si kolekce ještě lépe přizpůsobíte a nabídnete zákazníkům ještě větší zážitek.

Brzy bude možné přivést zákazníky z kolekcí přímo do nákupní šablony. V ní můžete automaticky organizovat produkty z katalogu do přizpůsobených skupin, jako například “Doporučujeme vám” nebo “Nejvyhledávanější”, a tím zákazníky více podnítit k engagementu a konverzi.

Do této nákupní šablony snadno přidáte i video, které Facebook automaticky vygeneruje a přizpůsobí produktům z vašeho produktového katalogu. Tím vám odpadne manuální nahrávání spotů a zákazníci uvidí jen ta videa, která jsou pro ně relevantní.

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře