Test znalostí Facebook marketingu

Vyzkoušejte si, jak hluboce rozumíte reklamě na Facebooku. Vyhrajete pokaždé. Buď polechtáte své ego dobrým výsledkem, nebo vám pomůžeme najít místo, kde se lze ještě zdokonalit.

Odpovězte na čtyřiadvacet otázek z oboru reklamy na největší sociální síti. Zjistěte, jak dobře na tom jste, nebo kde na mapě facebookové reklamy leží vaše slabé místo.

Pokračujte na test klikem na tlačítko vpravo dole.

1) Jaký je minimální počet uživatelů ve zdrojovém publiku pro tvorbu podobného publika?
2) Jakým způsobem nelze nakoupit reklamu na Facebooku?
3) Na jaké úrovni volíte mezi typy nákupu reklamy "Aukce" a "Dosah a četnost"?
4) Kterou metriku nelze použít jako "Rozdělení (Breakdown)" v reportech Facebooku:
5) Jakou možnost nastavení nenabízí tlačítko "Propagovat příspěvek"?
6) Na jaké úrovni se nastavuje výše rozpočtu?
7) Jakým způsobem je možné zobrazit více produktů (s různými cílovými stránkami) v rámci jediné reklamy?
8) Lze si na Facebooku ukládat vlastní rozložení sloupců?
9) Jak je nejlépe možné zacílit uživatele, kteří se nejvíce podobají fanouškům vaší stránky?
10) Reklamní umístění v pravém sloupci se vůbec nehodí pro:
11) Jaký je aktuálně maximální počet "vlastních konverzí" na jeden reklamní účet, které můžete vytvořit?
12) Jaký nástroj se používá k měření výkonnosti kampaní na webové stránce?
13) Zkratka CPM v terminologii Facebooku znamená?
14) Jaké atribuční okno (časový rámec určující, kdy došlo ke konverzní akci) používá Facebook v reportech při základním nastavení?
15) Je možné na Facebooku zobrazovat reklamu jen v určitou denní dobu?
16) Při spuštění nové reklamy ovlivňuje úspěch v aukčním systému Facebooku pouze maximální příhoz (bid)?
17) Jaké parametry lze standardně využít při cílení reklamy? (více správných odpovědí)
18) Která metrika nabývá hodnot od 1 do 10 a vypovídá o tom, jak si reklama vede vzhledem k cílové skupině?
19) Máte za úkol zanalyzovat vaši cílovou skupinu. Jaký nástroj vám Facebook pro tento účel nabízí?
20) V rámci reklamní sítě Facebooku lze inzerovat na těchto platformách:
21) Jaké je doporučené maximální množství textu (v procentech) v banneru?
22) Vlastní konverzi (custom conversion) lze vytvořit:
23) Jaké tvrzení platí pro vlastní okruh uživatelů z návštěvnosti webu?
24) Jaká práva může mít uživatel u reklamního účtu? (více správných odpovědí)

Výborně, to byla poslední otázka.

Zadejte, prosím, váš e-mail. Správné řešení všech otázek z testu vám zašleme na něj.

Zadáním e-mailu souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Ale nebojte v souladu se zákonem § 7 zákona č. 480/2004 Sb., je neposkytneme žádné třetí straně, pouze vám čas od času zašleme výběr novinek a zajímavostí ze světa Facebooku. Pokud vás to bude obtěžovat, můžete tento odběr kdykoliv zrušit.



JménoFirmaEmail