Test znalostí Facebook marketingu

Vyzkoušejte si, jak hluboce rozumíte reklamě na Facebooku. Vyhrajete pokaždé. Buď polechtáte své ego dobrým výsledkem, nebo vám pomůžeme najít místo, kde se lze ještě zdokonalit.

Odpovězte na čtyřiadvacet otázek z oboru reklamy na největší sociální síti. Zjistěte, jak dobře na tom jste, nebo kde na mapě facebookové reklamy leží vaše slabé místo.

Pokračujte na test klikem na tlačítko vpravo dole.

Otázka č. 1 z 24Na jaké úrovni volíte mezi typy nákupu reklamy "Aukce" a "Dosah a četnost"?
Otázka č. 2 z 24V rámci reklamní sítě Facebooku lze inzerovat na těchto platformách:
Otázka č. 3 z 24Jakým způsobem je možné zobrazit více produktů (s různými cílovými stránkami) v rámci jediné reklamy?
Otázka č. 4 z 24Jaké tvrzení platí pro vlastní okruh uživatelů z návštěvnosti webu?
Otázka č. 5 z 24Jaký je aktuálně maximální počet "vlastních konverzí" na jeden reklamní účet, které můžete vytvořit?
Otázka č. 6 z 24Jaký je minimální počet uživatelů ve zdrojovém publiku pro tvorbu podobného publika?
Otázka č. 7 z 24Jak je nejlépe možné zacílit uživatele, kteří se nejvíce podobají fanouškům vaší stránky?
Otázka č. 8 z 24Lze si na Facebooku ukládat vlastní rozložení sloupců?
Otázka č. 9 z 24Jakým způsobem nelze nakoupit reklamu na Facebooku?
Otázka č. 10 z 24Je možné na Facebooku zobrazovat reklamu jen v určitou denní dobu?
Otázka č. 11 z 24Jaké parametry lze standardně využít při cílení reklamy? (více správných odpovědí)
Otázka č. 12 z 24Která metrika nabývá hodnot od 1 do 10 a vypovídá o tom, jak si reklama vede vzhledem k cílové skupině?
Otázka č. 13 z 24Jakou možnost nastavení nenabízí tlačítko "Propagovat příspěvek"?
Otázka č. 14 z 24Zkratka CPM v terminologii Facebooku znamená?
Otázka č. 15 z 24Jaká práva může mít uživatel u reklamního účtu? (více správných odpovědí)
Otázka č. 16 z 24Na jaké úrovni se nastavuje výše rozpočtu?
Otázka č. 17 z 24Máte za úkol zanalyzovat vaši cílovou skupinu. Jaký nástroj vám Facebook pro tento účel nabízí?
Otázka č. 18 z 24Jaké atribuční okno (časový rámec určující, kdy došlo ke konverzní akci) používá Facebook v reportech při základním nastavení?
Otázka č. 19 z 24Reklamní umístění v pravém sloupci se vůbec nehodí pro:
Otázka č. 20 z 24Při spuštění nové reklamy ovlivňuje úspěch v aukčním systému Facebooku pouze maximální příhoz (bid)?
Otázka č. 21 z 24Jaké je doporučené maximální množství textu (v procentech) v banneru?
Otázka č. 22 z 24Jaký nástroj se používá k měření výkonnosti kampaní na webové stránce?
Otázka č. 23 z 24Vlastní konverzi (custom conversion) lze vytvořit:
Otázka č. 24 z 24Kterou metriku nelze použít jako "Rozdělení (Breakdown)" v reportech Facebooku:

Výborně, to byla poslední otázka.

Zadejte, prosím, váš e-mail. Správné řešení všech otázek z testu vám zašleme na něj.

Zadáním e-mailu souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Ale nebojte v souladu se zákonem § 7 zákona č. 480/2004 Sb., je neposkytneme žádné třetí straně, pouze vám čas od času zašleme výběr novinek a zajímavostí ze světa Facebooku. Pokud vás to bude obtěžovat, můžete tento odběr kdykoliv zrušit.



JménoFirmaEmail