Zveme vás na WebExpo, jednu z TOP konferencí v Evropě

12. 7. 2019Názory

Konference WebExpo přiveze v září do Prahy bezmála 70 řečníků. Ti se zaměří na témata pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. My se akci zúčastníme už po několikáté a ani vy byste tu neměli chybět. Podívejte se na výběr toho NEJ, co vás čeká.

Konference WebExpo s kapacitou 2 000 návštěvníků se koná už po dvanácté a uskuteční se 20. – 22. září v pražské Lucerně. Je to největší a nejdéle fungující česká technologická konference.

Jak ukázaly už předchozí ročníky, WebExpo dlouhodobě prezentuje globální trendy v softwaru a technologiích. Letos promluví o rozvoji umělé inteligence v Číně nebo o budoucnosti zdravotnictví. WebExpo je zároveň největším setkáním české internetové komunity. 

Výběr pro marketéry

Jeroen Eerden, zakladatel, inovátor a specialista na umělou inteligenci v Brand Love intel ukáže, jak nervové sítě mohou stimulovat kreativitu a zájem fanoušků.

Jeroen Eerden

O data-driven atribuci bude mluvit Marek Kobulský, spoluzakladatel a CTO Ecommerce-academy.cz. Tuto přednášku by si neměl nechat ujít nikdo, kdo věnuje pozornost atribuci pro Facebook reklamy.

Copywriter Christopher Nosko ze společnosti ICanFixYourCzenglish zase prozradí, jak jediné chybné slovíčko může snížit vaše prodeje o 44 %.

Christopher Nosko

Doporučujeme se také zúčastnit workshopu pod vedením Viktora Kusteina, product managera z Feedyou, který se zaměří na tvorbu chatbotů. Ti v dnešní době pronikají do marketingových strategií stále více firem. Jak s nimi například efektivně sbírat leady si připomeňte v nedávné případové studii.

Na co se ještě můžete těšit? 

O Číně a o tom, jak tu funguje marketing a jak využívání AI mění reklamu, bude mluvit Bessie Lee, CEO čínské pobočky WPP, největší reklamní společnosti na světě. Bessie zodpovídala za 14 000 zaměstnanců a roční obrat ve výši jedné miliardy dolarů.

Z Číny dorazí také královna mobilních aplikací Milan Chiang, zakladatelka a CEO Verystar, poskytovatele WeChat Pay a Alipay, který dodává řešení pro mobilní marketing více než 40 000 obchodům, jako je KFC, L’Oréal nebo Pizza Hut.

O celosvětovou dostupnost zdravotní péče se snaží Anna Zawilska, vedoucí výzkumu v Babylon Health. Ta mimo jiné přiblíží vývoj zdravotnického chatbota, který dokáže kdykoliv poradit při zdravotních potížích nebo se spojit se skutečným lékařem.

Budoucnosti zdravotní péče se týká i přednáška designéra Tima Caynese. Ten se zabývá návrhem systémů pro chirurgy, aby se jim lépe pracovalo s novými technologiemi na operačním sále. Obě přednášky jsou zajímavé nejen pro zájemce o medtech, ale také pro ty, kdo chtějí své produkty zlepšovat skrze UX nebo použití umělé inteligence.

WebExpo má také české zastoupení. Na konferenci vystoupí s příspěvkem o budování digitální společnosti Jakub Nešetřil, zakladatel českého startupu Apiary, který odkoupil za miliardu korun softwarový gigant Oracle, a který před nedávnem spustil iniciativu Česko.digital.

Po letech se na pódium WebExpa vrací i ikona české programátorské scény, zakladatel Nette David Grudl.

Na webu konference WebExpo si můžete projít kompletní program, seznámit se se všemi přednášejícími a zakoupit vstupenky.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře