Meta chce pomoci tvůrcům lépe se prezentovat a monetizovat jejich práci na Facebooku. Proto spouští nový nástroj Creator Collaborations, který jim umožní spolupracovat s ostatními autory obsahu, a rozšířit tak svůj dosah.
Nový nástroj umožní, aby se v jednom příspěvku na Facebooku objevilo více tvůrců. To by mělo zajistit dodatečné povědomí o daných autorech prostřednictvím tagů a rozšíření dosahu díky kombinovanému publiku obou spolupracovníků.
V praxi to funguje tak, že pomocí nástroje Creator Collaborations může tvůrce pozvat druhého tvůrce, aby společně publikovali obsah na Facebooku. Pokud druhý tvůrce souhlasí, příspěvek se zveřejní na stránkách obou z nich. Spolupracovníci budou sdílet stejnou distribuci a v rámci Creator Studia si budou moci zobrazit sdílené přehledy, jako je dosah nebo zapojení.
Jedná se o podobnou funkci, jakou nabízejí tagy značkového obsahu. Ty umožňují v jednom příspěvku označit spolupracující firmy, a podpořit tak jejich propagaci.
Creator Collaborations jsou nyní k dispozici pouze pro video příspěvky, ale Facebook pracuje i na dalších možnostech tvorby.