Meta spouští nový způsob měření výkonu videoreklam. Metrika Aktivní zhlédnutí zohlední akce provedené do jednoho dne od zhlédnutí větší části reklamy, kterou lze přeskočit.
Nová metrika Aktivní zhlédnutí (Engaged View) umožní inzerentům měřit konverze, ke kterým dojde do 24 hodin od přehrání reklamy, pokud uživatelé zhlédli alespoň 10 sekund videa nebo 97 % délky videa, pokud je kratší než 10 sekund.
Nová metrika je k dispozici pro všechna umístění s výjimkou in-streamových videoreklam na Facebooku, které nelze přeskočit.
V praxi to funguje například následovně: Uživatel uvidí ve Stories na Instagramu videoreklamu, která ho zaujme. Tu sleduje déle než 10 sekund, aniž by přeskočil na další obsah. Druhý den si na video vzpomene a akci, kterou reklama inzerovala, využije (v souladu s účelem reklamy). V takovém případě se to započítá jako atribuce aktivního zhlédnutí.
Záleží tedy na nastavení atribuce a sledování, ale koncepčně tato možnost poskytne podrobnější report o odezvách, díky kterému lépe porozumíte tomu, jak optimalizovat vaše videokampaně.
Podrobnosti o nové metrice si přečtete na blogu Mety. Návod, jak ji nastavit ve Správci reklam a kde ji najít v reportování, se dozvíte v nápovědě.