V minulém týdnu Facebook oznámil, že chystá další aktualizace pro Lead Ads. Jednou z nejzajímavějších novinek bude jednoznačně přidání videa.
Oblíbený reklamní formát, který usnadňuje uživatelům práci s vyplňováním dotazníků a marketérům tak zefektivňuje facebookové kampaně, se představil loni v říjnu. Od té doby, co je Facebook začal zavádět do praxe, jsme si Lead Ads jako jedni z prvních osobně otestovali, začínají s nimi úspěšně pracovat mnohé firmy a postupně se zdokonalují jeho možnosti.
Nyní Facebook přislíbil další novinky. O co konkrétně půjde?
- Duplikované formuláře – Formuláře Lead Ads bude možné duplikovat, čímž ušetříte spoustu času i sil. Jednotlivá pole formuláře navíc bude možné editovat, a to napříč ad sety a kampaněmi. Pokud tedy například rozjedete globální kampaň, která vyžaduje rozlišnou podobu formulářů pro každý trh, snadno zkopírujete stávající dotazník a upravíte požadovaná pole. Nebude už potřeba manuálně zadávat každý formulář zvlášť.
- Integrace s CRM – Díky Lead Ads teď půjde integrovat reklamy pro potenciální zákazníky s poskytovatelem CRM systému. Seznam se přitom bude aktualizovat automaticky. Facebook navázal partnerství například s mailingovou službou MailChimp, kterou používá i mnoho českých firem, a společně vymysleli řešení, jak automaticky přidávat leady do vašeho mailinglistu. Podívejte se na společnosti, které momentálně podporují integraci s Lead Ads.
- Video – Do možností Lead Ads přibude také video. Fungovat bude stejně jako Lead Ads s fotkami. Když tedy někdo klikne na call-to-action button umístěný pod videem, bude přesměrován na formulář.
- Přizpůsobitelný disclaimer – Upravit nyní půjde i právní prohlášení, které bývá součástí formulářů, nejčastěji o ochraně osobních údajů. Konkrétně bude možné editovat titulek, text doplnit o hyperlinky nebo začlenit checkbox se souhlasem se sdílením osobních informací.
- Dostupnost v Ads Manageru – Kromě Power Editoru jsou Lead Ads k dispozici už i ve správci reklam. Najdete je přímo mezi účely kampaní.