Facebook přidává Shops do skupin

16. 11. 2021Novinky

Facebook rozšiřuje působnost svého e-commerce nástroje. Tentokrát se na obchody mohou těšit správci a členové Facebook skupin. Přibyde sem totiž řada možností pro nakupování i objevování produktů.

Největší novinkou je záložka Shops ve skupinách. Tu najdete v navigačních možnostech a jednotlivé položky pak i v rámci samostatného panelu v kanálu příspěvků. Díky tomu Facebook na zboží více upozorní a členové komunit se k němu dostanou rychleji.

A jako bonus – každým nákupem v rámci skupiny můžete danou skupinu podpořit. Správci budou moci libovolně přidělovat finanční prostředky na související účely, inzerovat předměty obrandované logem skupiny nebo předměty, které souvisejí se zájmy skupiny.

Zdroj: Facebook

Facebook také přidává doporučení produktů, aby členům pomohl najít relevantní položky. Postup se sice příliš neliší od standardního přidávání URL adresy do komentáře, ale nový formát usnadní procházet doporučení, která členové přidají.

Doporučené produkty se budou zobrazovat také v kartě Shops a členům skupin i v novém upozornění v hlavním feedu Facebooku.

Zdroj: Facebook

A nakonec začal Facebook testovat nástroj Live Shopping, který je určený pro tvůrce. V něm budou moci spolupracovat se značkami a upozorňovat na oblíbené produkty. V podstatě se tak jedná o influencer marketing skrze Facebook Live.

Zdroj: Facebook

Skupiny jsou v hledáčku Facebooku už delší dobu. Neustále pro ně připravuje novinky a aktualizace. Naposledy Facebook oznámil, že zavádí komunitní ceny nebo možnost sdílet obsah do více skupin najednou. V létě přidal do skupin nové nástroje pro kontrolu a moderování a rovněž automatické pozvánky a odznaky pro experty.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře