![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/podcast-8683196_1280.jpeg)
Exkluzivní obsah svých oblíbených tvůrců sledují na Instagramu již více než 2 miliony předplatitelů. Proto Instagram přidává další nástroje, které ještě více napomohou úsilí tvůrců.
Meta nabízí předplatné pro tvůrce od roku 2022. V červenci téhož roku ho rozšířila o nové možnosti a o rok později ho zpřístupnila většímu množství tvůrců. Ti tak mohou platícím fanouškům nabízet exkluzivní obsah a vydělávat peníze přímo od svého nejoddanějšího publika.
Instagram však nezahálí a u příležitosti tohoto milníku přidává několik nových prvků, které tvůrci dostanou k dispozici.
O tom, jak je tvůrcův obsah populární, napoví nový přehled. Konkrétně se dozví, jakou míru zapojení získaly nálepky, na něž uživatelé mohou kliknout.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2024-04-24-v-9.43.51.png)
Instagram dále rozšiřuje zobrazení upoutávek na příběhy s předplatným. Když nyní tvůrce zveřejní obsah určený pouze pro předplatitele, Instagram tyto upoutávky ukáže uživatelům, kteří předplatiteli ještě nejsou, a nabídne jim možnost přihlásit se k odběru, a tím daný obsah zobrazit.
Instagram věří, že touto cestou pomůže tvůrcům zvýšit počet předplatitelů.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2024-04-24-v-9.48.49.png)
K dispozici budou také nové způsoby, jak mohou tvůrci bránit pořizování screenshotů a záznamů obrazovky, a tím chránit svůj exkluzivní obsah.
A nakonec Instagram sdílí nové případové studie, osvědčené tipy z praxe a další informace, které vám pomohou nastartovat či zdokonalit vaše tvůrčí úsilí. Nová doporučení najdete ve svém profesionálním panelu.
![](https://newsfeed.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2024-04-24-v-9.50.49.png)
Instagram věří, že nové nástroje mohou být pro tvůrce příležitostí, jak získat větší počet odběratelů. Ukazuje se totiž, že úspěšnost tvůrců je stále poměrně malá, a to i přes uvedený počet 2 milionů předplatných (což je však v reálu pouhých 0,14 % uživatelů, kteří jsou na Instagramu aktivní). Další průzkum pak zjistil, že monetizace není pro tvůrce vždy jednoduchá a na svých aktivitách vydělá jen zlomek z nich – například více než 100 tisíc dolarů ročně získá pouze 4,3 % tvůrců.